تور ازمیر در بهار 1403 چقدر هزینه دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ازمیر شهری بندری در کنار دریای اژه است که مقصدی جذاب برای مسافران ترکیه به شمار می‌آید. بهترین زمان برای لذت بردن از آب‌وهوای مدیترانه‌ای ازمیر در فصل‌های پاییز و بهار است. اگر قصد رزرو تور ازمیر را دارید، روزهای باقی مانده از بهار فرصت خوبی هستند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هزینه لازم برای تور ازمیر در بهار 1403 می‌پردازد.

1- تور ازمیر اردیبهشت 1403

این تور به مدت 6 شب به میزبانی آژانس چکاوک آسمان آبی برگزار می‌شود. قیمت تور بسته به هتل محل اقامت متفاوت است. درصورت اقامت در هتل 3 ستاره آلیکن ازمیر در اتاق بزرگسال با تخت 2 نفره، هزینه برای هر فرد در زمان نوشتن این گزارش حدوداً 22 میلیون و 390 هزار تومان خواهد بود که این مبلغ به صورت اقساطی نیز قابل پرداخت است. مدت تور از چهارشنبه 19 اردیبهشت تا چهارشنبه 26 اردیبهشت خواهد بود. حمل و نقل هوایی در این تور بر عهده شرکت ایران ایرتور است. خدمات تور شامل بلیط رفت‌ و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی و بیمه مسافرتی می‌شود.

بیشتر بخوانبد:

راز آسمان پایتخت

2- تور 6 شب ازمیر

این تور به میزبانی آژانس نهال گشت، در 6 شب و 7 روز برگزار می‌شود. خدمات تور شامل بلیط رفت‌ و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و صبحانه است. قیمت تور بسته به هتل محل اقامت و تاریخ شروع تور متفاوت است. درصورت اقامت در اتاقی 2 تخته در هتل 4 ستاره لایف کرنر ازمیر، هزینه تور برای هر فرد حدوداً 26 میلیون و 170 هزار تومان خواهد بود. حمل و نقل هوایی این تور را هواپیمایی ایران ایرتور بر عهده دارد.

3- تور ازمیر 6 شب و7 روز

این تور که میزبان آن آزانس هوایی طاها گشت است، به مدت 6 شب و 7 روز از روز 19 اردیبهشت برگزار می‌شود. قیمت این تور بسته به هتل محل اقامت متفاوت است. درصورت اقامت در اتاقی با تخت 2 نفر در هتل 3 ستاره نیو زیبک هزینه تور برای هر نفر بزرگسال حدوداً 24 میلیون خواهد بود. خدمات این تور شامل گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا و بلیط رفت و برگشت است. خدمات پروازی این تور را شرکت قشم ایر بر عهده دارد.

4- تور ازمیر بهار 1403

این تور به مدت 6 شب به میزبانی آزانس آی سودا کیش برگزار می‌شود. هزینه تور به نسبت هتل محل اقامت متفاوت است. برای فردی بزرگسال در صورت اقامت در اتاقی با تخت 2 نفره در هتل 4 ستاره اکستنسو، هزینه تور 40 میلیون و 120 هزار تومان خواهد بود. مدت تور از چهارشنبه 26 اردیبهشت تا پنجشنبه 3 خرداد است. حمل و نقل هوایی این تور بر عهده قشم ایر است. خدمات تور، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، راهنمای تور فارسی زبان و بیمه مسافرتی با پوشش کرونا را شامل می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آی سوداالی‌ گشتسفرمارکتطاهاگشتنهال گشت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز