قیمت تفریحات در تور کوش آداسی

کوش آداسی-کاماپرس
لست سکند

هزینه تفریحات مهم‌ترین مسئله برای سفر و یا شرکت در تور کوش آداسی است؛ بنابراین قبل از سفر به این شهر توریستی، علاوه بر در نظر داشتن قیمت تور کوش آداسی، لازم است با خورده هزینه‌هایی مثل حمل و نقل، قیمت بلیط جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌‎گردی، خرید از مراکز و فروشگاه‌ها ‌و… نیز آشنا شوید تا یک برآیند کلی از هزینه‌های سفر داشته باشید و روی بودجه خود برنامه‌ریزی کنید. اگر قصد سفر به کوش آداسی و یا شرکت در تور مارماریس و تور آلانیا را دارید، همراه ما باشید تا هزینه تفریحات را بررسی کنیم.

هزینه بازدید از جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

اولین و مهم‌ترین مسئله بررسی قیمت بلیط جاذبه‌های گردشگری مهم در شهر کوش آداسی است؛ بنابراین در کنار هزینه قیمت تور کوش آداسی، لازم است مبلغی را برای بازدید از جاذبه‌ها ‌کنار بگذارید. این مسئله در مورد دیگر شهرهای توریستی ترکیه نیز صدق می‌کند؛ یعنی شما اگر با تور مارماریس و یا تور آلانیا به کشور ترکیه سفر می‌کنید، باید مبلغی را برای تفریحات در نظر بگیرید. هزینه بازدید از برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی به شرح زیر است:

 

اماکن تاریخی

شهر باستانی افسوس 120 لیر ترکیه
کتابخانه سلسوس 40 لیر ترکیه
معبد آرتمیس 20 لیر ترکیه
خانه مریم مقدس 25 لیر ترکیه
 

موزه ها

موزه باستان‌شناسی کوش آداسی20 لیر ترکیه
موزه اروپا 15 لیر ترکیه
موزه دریایی کوش آداسی 10 لیر ترکیه
 

راز آسمان پایتخت

تفریحات آبی

پارک آبی آدالند 120 لیر
سافاری جیپ 100 لیر ترکیه
غواصی 200 لیر ترکیه
گشت دریایی 50 لیر ترکیه

هزینه شکم‌گردی و غذا در کوش آداسی

یکی از بُعدهای دیگر که به عنوان بخشی از تفریحات و لذت سفر می‌توان در نظر گرفت، شکم‌گردی و بازدید از رستوران‌های کوش آداسی است. در کوش آداسی رستوران‌های زیادی وجود دارد. اگر دوست دارید در این شهر خودتان آشپزی کنید تا هزینه‌ها ‌کمتر شود، بحثی جدا دارد؛ اما پیشنهاد می‌کنیم اگر به این شهر سفر کردید، حداقل دو وعده را در رستوران‌های معروف یا محلی غذا میل کنید تا طعم غذاهای محلی این شهر را بچشید. در منوی رستوران‌های این شهر طیف گسترده‌‌ای از غذاهای محلی ترکی، مدیترانه ای، آسیایی، اروپایی و… را مشاهده می‌کنید. هزینه غذا در رستوران‌های کوش آداسی به طور میانگین به شرح زیر است:

رستوران‌های لوکس غذا: 100 تا 200 لیر

نوشیدنی: 20 تا 50 لیر

رستوران‌های معمولی غذا: 50 تا 100 لیر

نوشیدنی 10 تا 20 لیر

غذاهای محلی غذا: 20 تا 50 لیر

نوشیدنی 5 تا 10 لیر

فست فود غذا: 15 تا 30 لیر

نوشیدنی: 5 تا 10 لیر

هزینه حمل و نقل در کوش آداسی

مسلما برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تردد بین شهری، لازم است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید؛ بنابراین این مسئله نیز در قیمت تفریحات در تور کوش آداسی لازم است مطرح شود. البته اگر اهل پیاده‌روی باشید می‌توانید مسافت بین جاذبه و جاهای دیدنی را پیاده بروید و از پیاده‌روی در سطح شهر لذت ببرید. به هر حال در ادامه هزینه حمل و نقل در کوش آداسی را مطرح کرده‌ایم:

اتوبوس 3.5 لیر
دلموش 2 تا 4 لیر
تاکسی کرایه اولیه 5 لیر، کرایه هر کیلومتر 2 لیر
اجازه ماشین 200 تا 400 لیر

هزینه خرید از مراکز خرید کوش آداسی

اگرچه کوش آداسی به اندازه استانبول و آنتالیا برای خرید مناسب نیست؛ اما گشتن در بازارهای این شهر خالی از لطف نیست و می‌توانید برخی از اقلام را با قیمت مناسب خریداری کنید. در صورتی که دوست دارید کالاهای برند از این شهر بخرید قطعا به مراکز اصلی سری بزنید تا بتوانید انواع کالاهای مارک را با قیمت خوب بخرید. لازم به ذکر است برای یک خرید خوب باید به بیشتر فروشگاه و مراکز خرید بزرگ سر بزنید. در نهایت برای خرید نیز هزینه‌‌ای کنار بگذارید؛ چرا که گشت و گذار در مراکز خرید به خودی خود یک تفریح مفید و عالی خواهد بود. جدول زیر به طور میانگین قیمت‌ها ‌را به شما نشان می‌دهد:

قیمت کالاهای برند در مراکز خرید معروف تی‌شرت: 100 تا 200 لیر

شلوار جین: 150 تا 300 لیر

کفش: 200 تا 400 لیر

کیف: 300 تا 500 لیر

قیمت کالاهای معمولی در مراکز خرید محلی تی‌شرت: 50 تا 100 لیر

شلوار جین: 100 تا 200 لیر

کفش: 100 تا 200 لیر

کیف 150 تا 300 لیر

تور کوش آداسی لحظه آخر؛ فرصتی استثنایی و ارزان

کوش آداسی-کاماپرس

قیمت تور کوش آداسی نوروز لحظه آخر گویای همه چیز است! در نوروز امسال می‌توانید تور کوش آداسی و شهرهای مهم ترکیه از جمله تور مارماریس و تور آلانیا را با بهترین قیمت رزرو نمایید. بیشتر این تورها شامل خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، اقامت در هتل همراه با صبحانه رایگان و گشت شهری هستند. قیمت تفریحات در تور کوش آداسی را هم در مطالب بالا عنوان کردیم؛ بنابراین می‌توانید قیمت تورها را در سایت لحظه آخر مشاهده کرده و از طرفی هزینه‌های سفر را تخمین بزنید؛ با این حساب می‌توانید عید امسال با در نظر گرفتن هزینه ها، سفری مقرون به صرفه به کوش آداسی داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز