راهنمای رزرو تور ترکیه

لست سکند

ترکیه با توجه به هم مرز بودن و نزدیکی با ایران، نداشتن دردسرهای اخذ ویزا، قیمت مناسب در مقایسه با دیگر مقاصد خارجی و جاذبه‌های گردشگری متعدد، یکی از گزینه‌های محبوب گردشگران ایرانی است.

به گزارش کاماپرس، ترکیه ترکیبی منحصر به فرد از تاریخ و فرهنگ، سواحل درخشان، محله‌های شلوغ و پر جنب و جوش، خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه و تفریحات و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز است.
یکی از روش‌های ارزان و بدون دردسر برای سفر به این کشور، رزرو تور ترکیه است که خیال گردشگر را از بابت تمام جزئیات سفر – از بلیط هواپیما و هتل گرفته تا بیمه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری – راحت می‌کند.

این گزارش به ارائه نکات ضروری و راهنمای رزرو تور ترکیه ‌پرداخته است.

بهترین زمان سفر به ترکیه

آب و هوای ترکیه به واسطه قرارگیری اکثر شهرهای آن در مجاورت دریا، در بیشتر ایام سال گرم و مرطوب بوده و ترکیبی از اقلیم مدیترانه‌ای، اقیانوسی و گرمسیری است. بهترین زمان سفر به ترکیه برای هر فرد با توجه به معیارهای متفاوتی همچون گرما یا سرما، خلوتی یا شلوغی، قیمت تورها و امثال آن تعیین می‌شود.
به عنوان مثال، بهترین زمان رزرو تور ترکیه از نظر زیبایی‌ شهرها و آب و هوا، فصل بهار است. در این فصل می‌توان انواع ورزش‌های آبی را تجربه و در جشنواره‌ها و فستیوال‌های بهاره شرکت کرد؛ در حالی که اگر به دنبال سفر در فصلی با هزینه‌های کم‌تر یا خلوتی شهر هستید، بهترین زمان رزرو تور ترکیه، زمستان است.

تور ترکیه_کاماپرس

راز آسمان پایتخت

شهرهای توریستی ترکیه

این سرزمین جادویی، مملو از شهرهای توریستی رویایی و بسیار زیبایی است که هر یک جاذبه‌های شگفت‌انگیزی را در خود جای داده است. آشنایی با شهرهای توریستی ترکیه برای رزرو انواع تور ترکیه مانند رزرو تور استانبول، رزرو تور آنتالیا یا حتی رزرو تور ترکیه به صورت ترکیبی اهمیت دارد.

از شهرهای توریستی و مطرح ترکیه می‌توان به استانبول زیبا، آنتالیای لوکس و جذاب، ازمیر با سواحل خیره‌کننده، آنکارا با با کافه‌ها و گالری‌های شیک و مدرن، ماردین باستانی، مارماریس افسانه‌ای و وان با مراکز خرید شلوغ و خوش‌قیمت اشاره کرد.

مدارک لازم برای سفر به ترکیه

رزرو تور ترکیه برخلاف گذشته دیگر نیازی به اخذ ویزا نداشته و ایرانیان می‌توانند بدون نیاز به هزینه کردن و دردسرهای اخذ ویزا به این کشور سفر کنند. مدارک ضروری برای رزرو تور ترکیه شامل تهیه پاسپورت معتبر با حداقل شش ماه اعتبار، بیمه مسافرتی، بلیط هواپیما و واچر رزرو هتل است که در صورت سفر با تور، این موارد بر عهده آژانس مسافرتی است.

در ترکیه چه پولی همراه داشته باشیم؟

یکی از نکات مهمی که بهتر است پیش از سفر به ترکیه در مورد آن تصمیم بگیرید، نوع واحد پول یا ارزی است که قرار است با خود به همراه ببرید و بهترین راه برای این کار، همراه داشتن هر دو واحد پولی دلار و لیر است؛ چرا که در برخی موارد مانند خرید غذاهای خیابانی یا هزینه حمل و نقل عمومی بهتر است مقداری لیر همراهتان باشد. در صورت خرج نشدن همه لیرها نیز می­توان آن را با قیمت به صرفه‌تری به دلار تبدیل کرد یا حتی از آنها در سفرهای خارجی بعدی استفاده کرد.

قیمت تور ترکیه

به طور کلی تور ترکیه در مقایسه با سایر تورهای خارجی ارزان‌تر است؛ با این حال، هزینه رزرو تور ترکیه به مولفه‌های متعددی همچون پکیج تور و خدمات و امکانات آن، نوع هتل و درجه آن، مدت سفر و روزهای اقامت، زمان رزرو تور، نوع پرواز و نظایر آن بستگی دارد.
از طرفی هزینه‌‌های سفر به ترکیه علاوه قیمت تور شامل هزینه‌های جانبی مانند خرید سیم کارت، هزینه‌های خورد و خوراک، هزینه صدور پاسپورت، عوارض خروج از کشور و هزینه‌های حمل و نقل در ترکیه می­شود.

تور ترکیه_کاماپرس

وسایل حمل و نقل در ترکیه

نکته مهم دیگر در رزرو تور ترکیه، روش‌های حمل و نقل برای گشت و گذار در ترکیه و شهرهای آن است. برای تردد در ترکیه گزینه‌های متنوعی پیش روی گردشگران قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تاکسی، مینی‌بوس‌های دلموش، مترو، کشتی، اتوبوس و تراموا اشاره کرد. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ترکیه باید کارت بلیط الکترونیک تهیه کرد.

رزرو آسان تور ترکیه با «قصران گشت»

آژانس مسافرتی و گردشگری قصران گشت، یک مجموعه با تجربه در حوزه خدمات توریسم و مهاجرت است که با برخورداری از پرسنل متخصص و مجوزهای ضروری، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند. خدمات ویژه این مجموعه شامل برگزاری مستقیم تورهای متنوع به مقاصد لوکس همچون تور ترکیه و خدمات اخذ ویزا، ویزای شنگن و پیکاپ ویزا است.

گردشگران برای رزرو تور ترکیه با بهترین امکانات و خدمات می‌توانند به وبسایت www.ghasrangasht.com مراجعه کنند یا برای اطلاع از پکیج تورها و همچنین ارتباط با کارشناسان این مجموعه با شماره تلفن 88697080-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز