قیمت و شرایط تور یونان در تابستان 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یونان به عنوان کشوری در جنوب شرقی اروپا، تاریخچه‌ای باستانی دارد. این کشور، به واسطه جاذبه‌های دیدنی شهر آتن مانند آکروپولیس و یارتنون همواره مقصد مسافرتی بسیار جذابی برای گردشگران است. همچنین جزیره زیبای سانتورینی نیز می‌تواند باب دل گردشگرانی باشد که با شنا، قایقرانی و غواصی علاقه‌مند هستند. خبر خوش اینکه در قالب تور یونان می‌توان تجربه‌ای به دور از هرگونه چالش را در دل این شهرهای زیبا و تاریخی برای گردشگران رقم زد.

کاماپرس در این گزارش با معرفی جاذبه­‌های گردشگری یونان، قیمت‌ تور یونان و شرایط آن را نیز بررسی کرده است.

شهر آکروپولیس

اکروپولیس از جمله شهرهایی است که گردشگران در تور یونان از آن دیدن می­کنند. آکروپولیس به معنای شهری روی بلندی بوده و نمادی از آتن و یونان است. در این شهر، تپه‌ای سنگی به ارتفاع 150 متر بنا شده که در آن سه معبد بزرگ مربوط به قرن پنجم قبل از میلاد قرار دارد.

از مکان‌های تاریخی مهم در آکروپولیس می‌توان به معبد پارتنون، معبد ارکتیون، معبد آتنا نایک و دروازه پروپالایا اشاره کرد. موزه آکروپولیس نیز در نزدیکی این منطقه قرار گرفته است. بازدید از این جاذبه‌ گردشگری، بخشی از برنامه تور یونان است.

Athens Acropolis Part-کاماپرسhenon

راز آسمان پایتخت

زیارتگاه آپولو

زیارتگاه آپولو، واقع در شهر باستانی و مهم دلفی، یکی از جذاب‌ترین مکان­های تاریخی یونان است. آپولو به عنوان خدای بزرگ یونانی، اهمیت زیادی در این منطقه دارد و این پناهگاه نیز به نام همین خداوند شناخته می­‌شود که در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. این مکان که در دامنه‌های کوه پارناسوس قرار گرفته، دارای بقایایی از دوران نوسنگی است و مکانی مقدس برای یونانی­‌ها به شمار می‌­رود که بسیاری از محلی‌ها برای زیارت به آنجا می‌روند. گردشگران با تور یونان می‌­توانند به این زیارتگاه بروند و از نزدیک به تماشای آن بپردازند.

زیارتگاه اپولو-کاماپرس

صومعه‌های متئورا

صومعه‌های متئورا به معنای معلق در هوا، با نمایی جذاب و دیدنی بر فراز کوه‌های یونان و در نزدیکی شهر کالاباکا قرار گرفته‌­اند. این منطقه پناهگاهی 1000 ساله برای صومعه‌ها بوده و در آن طبیعتی بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد که بازدید از این جاذبه‌ گردشگری در تور یونان تدارک دیده شده است.

صومعه_های متئورا-کاماپرس

جزیره سانتورینی

یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌ها در تور یونان، سانتورینی نام دارد. این مکان جزیره‌ای معروف در جنوب دریای اژه است و در آن می‌توان غروب‌های دل انگیز و خاص را تماشا کرد که به همین جهت نیز محبوبیت زیادی دارد. صخره‌هایی با شیب تند در این منطقه به چشم می‌خورد که بر اثر فوران‌های آتشفشانی ایجاد شده‌اند و بهترین مناطق برای دیدن غروب خورشید به حساب می‌آیند. بازدید از این جزیره نیز بخشی از برنامه تور یونان است.

در این منطقه شهرهای فیرا و اویا را می‌توان دید که بالای صخره‌های ساحل غربی قرار گرفته­اند و شکل آنها طوری است که گویی بر فراز دهانه آبی عمیق آویزان شده‌اند. این منطقه، یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای گذراندن ماه عسل شناخته می‌­شود.

سانتورینی-کاماپرس

هزینه‌های تور یونان در تابستان 1403

تور یونان هشت روزه است و در بازه زمانی هشت تا 15 شهریور 1403 برگزار می­‌شود. هزینه تور یونان برای هر فرد بابت اتاق یک تخته 3290 یورو به اضافه 49 میلیون و 900 هزار تومان و اتاق دو تخته برابر با 2190 یورو به اضافه 49 میلیون و 900 هزار تومان است. بابت کودکان زیر دو سال نیز 90 یورو اضافی دریافت می­‌شود. همچنین هزینه اتاق بدون تخت برای کودکان دو تا چهار سال معادل 1090 یورو به اضافه 45 میلیون و 900 هزار تومان و اتاق با تخت برای کودکان چهار تا 11 سال معادل 1690 یورو به اضافه 45 میلیون و 900 هزار تومان است.

خرید تور یونان از «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی محبوب برای انتخاب بهترین تورهای خارجی، آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. ایوار با ارائه خدماتی همچون ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خواهد بود. گردشگران می‌توانند در قالب تور مشترک یونان با کشورهای دیگر، سفری هیجان‌انگیز را در دل جاذبه‌های دیدنی کشورهای اروپایی تجربه کنند.

علاقه‌­مندان برای رزرو تور یونان و اطلاع از خدمات آژانس ایوار می‌توانند به وبسایت www.eavar.com  مراجعه کنند یا با شماره 02191009100 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز