قیمت اجاره ویلا در رامسر کنار دریا

رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمال و میزبان گردشگرانی از سراسر ایران است. رامسر علاوه بر زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌هایی چون جنگل و دریا، یک شهر تاریخی نیز هست و آثار تاریخی زیادی در این شهر وجود دارد. اگرچه این شهر دارای ویلاها، سوئیت‌ها و خانه‌های بومگردی زیادی است اما یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران انتخاب و اجاره ویلا کنار دریا با قیمت مناسب است.

کاماپرس در این گزارش ضمن اشاره به نکاتی برای سفر به رامسر و شرایط اجاره ویلا کنار دریا در این شهر، قیمت ویلاهای رامسر را بررسی کرده است.

چرا به رامسر سفر کنیم؟

رامسر یک شهر ساحلی است و وجود جنگل، کوه و دریا این شهر را به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در شمال تبدیل کرده است. رامسر یک شهر تاریخی نیز هست و آثاری چون کاخ مرمر و هتل قدیم رامسر در این شهر قرار دارد. علاوه بر این، شهر رامسر بازارها و مراکز خرید متعددی دارد. علاوه بر مراکز خرید مدرن، بازار هفتگی رامسر و بازار ماهی‌فروشان، زیبایی‌های خاص خود را دارند. مراکز تفریحی اطراف رامسر نیز کم نیستند. برای نمونه می‌توان از تله‌کابین رامسر نام برد. همچنین شهر بازی و پارک آبی نیز در کنار این شهر احداث شده است.

همچنین مراکز اقامتی این شهر نیز تجربه بسیار خوبی از سفر را برای شما به ارمغان خواهند آورد. شما می‌توانید به راحتی به اجاره ویلا کنار دریا اقدام کنید و از زیبایی‌های ساحل خزر برای چند روز دور بودن از استرس کار و زندگی شهری استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره ویلا کنار دریا در رامسر

رامسر مراکز اقامتی بی‌شماری دارد. علاوه بر اینکه بسیاری از مردم در شهر و روستاهای اطراف خانه‌های خود را به گردشگران اجراه می‌دهند اما پیشنهاد ما اقامت در ویلاها، سوئیت‌ها و خانه‌های بومگردی مجاز و اجاره این اقامتگاه‌ها از سایت‌های معتبری مانند سپنجا است.

در رامسر شما می‌توانید انواع ویلاها را بسته به شرایط خود اجاره کنید. موارد برای اجاره ویلا کنار دریا نیز کم نیستند و اکثر این ویلاها برای مسافرت گروهی نیز مناسب هستند. در کنار این، برخی از خانه‌های بومگردی نیز به قیمت مناسب قابل رزرو هستند.

اجاره ویلا کنار دریا چه مزایایی دارد؟

اجاره ویلا کنار دریا برای کسانی که علاقمند هستند تا چند روزی را در کنار آب‌های زیبای دریای خزر به استراحت بپردازند، ایده آل است. فاصله بسیار کم تا دریا، مناظر زیبا و آرامش بخش و عدم نیاز به صرف انرژی و هزینه برای رفتن به دریا و استفاده از پلاژهای عمومی از جمله مزایای اجاره ویلا کنار دریا در رامسر هستند. به خصوص اینکه بیشتر افراد علاقمند نیستند که از پلاژهای عمومی استفاده کنند و آرامش پلاژهای اختصاصی را به ارزان بودن ویلا ترجیح می‌دهند.

قیمت اجاره ویلا کنار دریا در رامسر

قیمت اجاره ویلا در رامسر به امکانات و شرایط ویلا بستگی دارد. ویلاهایی با تعداد طبقات و اتاق بیشتر، ویلاهای کنار دریا و ویلاهای دارای امکاناتی چون استخر سرپوشیده، قیمت بالاتری نسبت به سایر ویلاها دارند.

برای نمونه در سایت سپنجا قیمت اجاره ویلا کنار دریا در گرانمترین حالت به ازای یک شب اقامت 13 میلیون و 700 هزار تومان است. این ویلا دارای 3 اتاق، استخر سرپوشیده، میز بیلیارد و سیستم صوتی است. بهترین ویلاهای کنار دریا برای رامسر  در این سایت در رنج قیمتی 12 میلیون  تا 5 میلیون تومان قابل اجاره هستند.

همچنین ویلاهای سوئیسی و زیبای رامسر نیز با قیمتی حدود 8 تا 9 میلیون تومان به اجاره داده می‌شوند.

اجاره ویلا کنار دریا در رامسر

سایت “سپنجا” یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خدمات سفر و اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران است. اقامتگاه‌های موجود در این سایت شامل ویلا، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و آپارتمان است. سپنجا دست شما را در انتخاب نوع اقامتگاه باز گذاشته و فقط کافیست نوع اقامتگاه، بازه قیمتی و انتظارات خود را در سایت وارد کرده و لیست موارد موجود را همراه با شرایط اجاره، تصاویر و فیلم‌های محل اقامت مشاهده کنید. تنها کار باقی مانده، انتخاب از بین اقامتگاه‌های موجود و رزرو اقامتگاه و پرداخت مبلغ نهایی است. قیمتهای اجاره ویلا که در بالا به آنها اشاره شد نیز برگرفته از وبسایت سپنجا بوده است.پشتیبانی دائمی و تضمین بازگشت وجه در صورت کنسلی از جمله خدمات مهم سپنجا به گردشگران است. سپنجا هدف خود را تضمین اقامتی راحت، کم هزینه و به یاد ماندنی برای مسافران اعلام کرده است.

متقاضیان برای انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود می‌توانند به سایت سپنجا به آدرس https://sepanja.com مراجعه کنند. همچنین کارشناسان سپنجا از ساعت 9 تا 24 در هفت روز هفته از طریق شماره تلفن‌های 07191302012 و 09171025505آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های لازم به گردشگران هستند.

اجاره ویلا کنار دریا : https://sepanja.com/search/اجاره-ویلا-در-رامسر

 

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز