قیمت آپارتمان در استانبول

تورهای مسافرتی لحظه آخر

براساس آمار 7 ماهه ابتدایی سال 2022، ایرانی‌ها با خرید 4884 خانه در جایگاه دومین کشور خرید خانه در ترکیه قرار گرفتند. قیمت آپارتمان در استانبول بسیار متفاوت بوده و هر متقاضی خرید خانه بنا بر بودجه می‌تواند واحدی متناسب با شرایط خود خریداری کند.

قیمت آپارتمان در استانبول بنا بر متراژ، سن بنا، امکانات و غیره متغیر است که کاماپرس در ادامه 7 فایل را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 76 متری نوساز در منطقه اسنیورت، یک میلیون و 900 هزار لیر قیمت دارد. این واحد در طبقه منفی یک قرار گرفته و دارای دو اتاق خواب است. این آپارتمان حدود 5 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت دارد.

*خانه نوساز 78 متری در بیلیک دوزو 3 میلیون و 280 هزار لیر قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان دارای پارکینگ و دو اتاق خواب است که قیمت آن حدود 9 میلیارد و 840 میلیون تومان می‌شود.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان 80متری در منطقه اسنیورت استانبول 200 هزار لیر آگهی شده است. این بنا 8 سال عمر بنا دارد و در طبقه منفی یک واقع شده است. قیمت این آپارتمان در استانبول حدود 600 میلیون تومان می‌شود.

*آپارتمان تک خواب 90 متری در بیلیک دوزو استانبول 2 میلیون و 450 هزار لیر قیمت دارد که  حدود 7 میلیارد و 350 میلیون تومان می‎شود. این آپارتمان امکاناتی همچون باشگاه ورزشی، پارکینگ همچنین استخر و سونا دارد.

قیمت آپارتمان در استانبول بیش از 100 متر

*آپارتمان دوخوابه 115 متری در اسنیورت 2 میلیون و 340 هزار لیر آگهی شده که این واحد امکاناتی همچون استخر و سونا، پارکینگ همچنین باشگاه ورزشی دارد. قیمت خرید این آپارتمان در استانبول حدود 7 میلیارد و 20 میلیون تومان خواهد شد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتمان 130 متری دو خوابه با عمر بنا یک سال در بیلیک دوزو 4 میلیون و 250 هزار لیر قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این واحد می‌توان به استخر و سونا، پارکینگ و باشگاه ورزشی اشاره کرد. قیمت این آپارتمان حدود 12 میلیارد و 750 میلیون تومان می‎شود.

*قیمت واحد 150 متری نوساز سه خوابه در غرب استانبول 2 میلیون و 500 هزار لیر مشخص شده است. این واحد نوساز سه خوابه قیمتی حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان دارد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز