قیمت آپارتمان 90 متری در ونک

بررسی قیمت آپارتمان در محدوده شمال غربی نشان می‌دهد که قیمت خانه در تهران با افزایش قابل توجه‌ای روبرو شده تا جایی که متقاضیان خرید آپارتمان 90 متری در ونک در کمترین حالت باید 7 میلیارد و 500 میلیون تومان بپردازند.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 90 متری در ونک را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 90 متری در ونک به قیمت 7 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه در سال 83 ساخته شده و هر متر آن 83 میلیون و 333 هزارتومان قیمت دارد. این آپارتمان در طبقه سوم واقع شده و امکاناتی همچون پارکینگ و انباری دارد.

*براساس آگهی‌های فروش، دیگر آپارتمان 90 متری در ونک با عمر بنا 21 سال 8 میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد دوخوابه در طبقه سوم قرار دارد و قیمت هر متر آن 88 میلیون و 888 هزارتومان تعیین شده است. از امکانات این آپارتمان می‌توان پارکینگ و انباری را نام برد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

راز آسمان پایتخت

* قیمت آپارتمان دو خوابه 90 متری در ونک محدوده شیخ بهایی 8 میلیارد و 200 میلیون تومان است. این واحد در سال 87 ساخته شده و پارکینگ همچنین انباری دارد. متقاضی برای هر متر این آپارتمان واقع در طبقه سوم باید 91 میلیون و 111 هزارتومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

*فایل 90 متری دیگری در ونک با عمر بنا 24 سال 8 میلیارد و 370 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و امکاناتی همچون پارکنیگ و انباری دارد. هر متر این واحد 90 متری 93 میلیون تومان قیمت دارد.

*آپارتمان نوساز در ونک محدوده شیخ بهایی جنوبی 10 میلیارد تومان قیمت دارد. این آپارتمان دوخوابه امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. متقاضی برای خرید هر متر این واحد واقع در طبقه سوم باید 111 میلیون و 111 هزارتومان بپردازد.

*براساس آگهی‌های فروش خریدار برای آپارتمان 90 متری سه خوابه باید 10 میلیارد و 400  میلیون تومان پرداخت کند. این واحد در سال 99 ساخته شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. قیمت هر متر این آپارتمان 115 میلیون و 555 هزارتومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در ونک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز