قیمت آپارتمان 100 متری در پونک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت مسکن در مناطق غربی تهران با 28 تا 37 درصد رشد همراه بوده تا جایی که به صورت میانگین، قیمت هر متر مربع در محله‌های این منطقه 60 تا 104 میلیون تومان است. بررسی آمارها نشان می‌دهد که قیمت خانه در مناطق غربی تهران بیشتر از شرق بوده است تا جایی که قیمت آپارتمان 100 متری در پونک از حدود 6 میلیارد تومان شروع می‌شود.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 100 متری در پونک را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 100 متری در پونک محدوده جنت‌آباد با قیمت 5 میلیارد و 870 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در سال 82 ساخته شده و در طبقه اول قرار دارد. این آپارتمان انباری دارد و قیمت هر متر آن 58 میلیون و 700 هزارتومان است.

*دیگر آپارتمان 100 متری در پونک محدوده بالای نیایش با بودجه 6 میلیارد و 100 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در سال 89 ساخته شده و امکاناتی همچون دو اتاق، پارکینگ و انباری دارد. این واحد در طبقه دوم واقع شده و هر متر آن 61 میلیون تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*واحد 100 متری دیگر در پونک با عمر بنا 4 سال 8 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‍گذاری شده است. این آپارتمان دوخوابه در طبقه سوم واقع شده که از امکانات آن می‌توان به پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

خرید آپارتمان 100 متری در پونک با بودجه بیش از 10 میلیارد تومان

*متقاضی خرید آپارتمان 100 متری در پونک با امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری نیازمند بودجه‌ای معادل 10 میلیارد تومان است. این واحد نوساز در طبقه سوم واقع شده و هر متر آن 100 میلیون تومان قیمت دارد.

*آپارتمان نوساز دیگری در پونک به قیمت 12 میلیارد تومان آگهی شده است که متقاضی برای هر متر آن باید 120 میلیون تومان پرداخت کند. این واحد در طبقه ششم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

*واحد 100 متری با عمر بنا یک سال 13 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این واحد دوخوابه واقع در طبقه اول می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. متقاضی برای هر متر این واحد واقع شده در محدوده کمالی شرقی پونک باید 135 میلیون تومان پرداخت کند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز