قیمت آپارتمان 90 متری در تهرانپارس

یکی از محله‌های نسبتا پرمتقاضی در شرق پایتحت، تهرانپاس نام دارد.بررسی آگهی‌های فروش نشان می‌دهد متقاضی در ارزان‌ترین حالت برای خرید آپارتمان 90 متری در تهرانپارس باید حدود 2 میلیارد بپردازد.
کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 90 متری در تهرانپارس را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحد 90 متری ساخته شده در سال 1400 در محدوده تهرانپارس شرقی با قیمت دو میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه در طبقه 11 قرار گرفته و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.
*آپارتمان 90 متری دوخوابه در تهرانپارس محدوده تهرانپارس شرقی با قیمت 5 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در سال 85 ساخته شده، در طبقه اول قرار گرفته و امکاناتی همچون پارکینگ و انباری دارد.
*فایل 90 متری دیگری در تهرانپارس غربی با قیمت 6 میلیارد و 700 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در سال 99 ساخته ،شده، در طبقه پنجم قرار دارد و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

*آپارتمان 90 متری در تهرانپارس غربی با سن بنا 6 سال، با قیمت 7 میلیارد و 200 میلیون تومان قابل خریداری است. متقاضی برای هر متر این واحد واقع در طبقه سوم باید 80 میلیون تومان بپردازد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، دو اتاق و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*متقاضی همچنین می‌تواند واحد 90 متری با عمر بنا4 سال در تهرانپارس غربی را با بودجه 8 میلیارد و 500 میلیون تومانی خریداری کند. قیمت هر متر این خانه که امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد، 94 میلیون و444 هزارتومان است.

*براساس آگهی‌های فروش، واحد دوخوابه 90 متری نوساز10 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. این آپارتمان در محدوده تهرانپارس غربی قرار گرفته و هر متر آن 120 میلیون تومان است.
انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز