قیمت آپارتمان نقلی در خزانه و ترمینال جنوب

لست سکند

یکی از قدیمی‌ترین محدوده‌های جنوب شهر تهران، خزانه نام دارد که به سبب دسترسی‌ به بازار، وسایل حمل‌ونقل عمومی، پایانه مسافربری و غیره خریداران مسکن به آنجا مراجعه می‌کنند. قیمت آپارتمان نقلی در خزانه و ترمینال جنوب براساس سن بنا، امکانات، محدوده قرارگیری و غیره متفاوت است.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان نقلی در خزانه را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 58 متری با سن بنا 21 سال در خزانه محدوده شهرک بعثت یک میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد تکخوابه در طبقه دوم قرار دارد و متقاضی برای هر متر آن باید 25 میلیون و 862 هزارتومان بپردازد.

*آپارتمان 54 متری در خزانه یک میلیارد و 690 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد تکخوابه در سال 85 ساخته شده و در طبقه سوم قرار دارد. متقاضی برای هر متر این آپارتمان باید 31 میلیون و 296 هزارتومان پرداخت کند.

راز آسمان پایتخت

*واحد 55 متری با عمر بنا 19 سال به قیمت یک میلیارد و 850 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول قرار گرفته و هر متر آن 33 میلیون و 636 هزارتومان است. از امکانات این واحد نقلی در خزانه می‌توان به یک اتاق و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان نقلی در خزانه بیش از 2 میلیارد/ خرید خانه ویلایی نقلی

*واحد 50 متری در خزانه 2 میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان یک اتاق، آسانسور و پارکینگ را نام برد. متقاضی برای هر متر این واحد ساخته شده در سال 96 باید 41 میلیون تومان بپردازد.

*واحد نقلی نوساز در خزانه به قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان 60 متری یک اتاق و آسانسور دارد و در طبقه دوم واقع شده است.

*در میان آگهی‌های منتشر شده در سایت فروش، یک خانه ویلایی نقلی در خزانه نیز به چشم می‌خورد. این ملک 54 متری در سال 75 ساخته شده و امکاناتی همچون سه اتاق، انباری و بالکن دارد. قیمت کل این خانه 2 میلیارد و 600 میلیون تومان تعیین شده که یعنی متقاضی برای هر متر آن باید 48 میلیون و 148 هزارتومان پرداخت کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز