قیمت آپارتمان 80 متری در ورامین

لست سکند

یکی از شهرهای جنوب شرقی استان تهران، ورامین نام دارد که سالیانه متقاضیان زیادی برای خرید مسکن در این شهر جستجو می‌کنند. قیمت آپارتمان 80 متری در ورامین سوال بسیاری از خریداران مسکن است.

برهمین اساس کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 80 متری در ورامین را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 80 متری در محدوده میدان ولیعصر ورامین یک میلیارد و 100 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان دوخوابه در سال 86 ساخته شده و آسانسور دارد. متقاضی برای هر متر این واحد واقع شده در طبقه دوم باید 13 میلیون و 750 هزارتومان بپردازد.

*دیگر آپارتمان 80 متری در ورامین محدوده دانشسرا یک میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه با عمر بنا 9 سال در طبقه دوم قرار گرفته و انباری دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

راز آسمان پایتخت

*واحد دوخوابه 80 متری با عمر بنا 13 سال، یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. آپارتمان واقع شده در طبقه دوم دارای انباری است و متقاضی برای هر متر آن باید 18 میلیون و 750 هزارتومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان 80 متری در محدوده کارخانه قند شهرک هوانیروز به بودجه یک میلیارد و 635 میلیون تومان نیاز دارد. این واحد واقع شده در طبقه دوم با عمر بنا 4سال دارای دو اتاق، آسانسور و پارکینگ است.

خرید آپارتمان 80 متری در ورامین با بودجه بیش از دو میلیاردتومان

*خریدار با بودجه 2 میلیارد و 50 میلیون تومان می‌تواند واحدی 80 متری در محدوده میدان راه‌آهن ورامین خریداری کند. از امکانات این آپارتمان واقع شده در طبقه دوم می‌توان به دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

*خرید آپارتمان 80 متری ورامین محدوده طالقانی نیازمند بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این واحد نوساز واقع در طبقه چهارم دارای دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است که متقاضی برای هر متر آن باید 35 میلیون تومان پرداخت کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 80 متری در ورامین

  1. مهدی گفته:

    قیمت خونه از شهرهای امریکا هم گر‌ونتر شده خیلی مسخره است انگار همه دارن سر هم کلاه میزارن پول حروم پول حروم پول حروم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز