قیمت آپارتمان 85 متری در چالوس

تور لحظه آخری-کاماپرس

علاقه زیاد برخی از افراد به شهرهای شمالی کشور سبب شده تا برای خرید آپارتمان به آنجا مراجعه کنند. یکی از شهرهای محبوب شمال کشور چالوس نام دارد. در ارزان‌ترین حالت متقاضی خرید آپارتمان 85 متری در چالوس باید حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان تا بیش از 5 میلیارد تومان هزینه کند.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان با متراژ 80 تا 85 متری در چالوس را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 80 متری ساخت سال 89 در چالوس به قیمت 1 میلیارد و 450 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دوخوابه در طبقه دوم واقع شده و آسانسور، پارکینگ همچنین انباری دارد.

*آپارتمان 80 متری با عمر بنا 11 سال در چالوس با قیمت یک میلیارد و 600 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد دو خوابه دارای پارکینگ و انباری است و در طبقه اول قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان 80 متری دیگری در چالوس یک میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه سوم واقع شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتماین با متراژ 81 متری در چالوس نیز به قیمت 2 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه با عمر بنا 3 سال در طبقه اول واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

قیمت آپارتمان 85 متری در چالوس چند؟

*آپارتمان 85 متری در چالوس با دو اتاق خواب یک میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این واحد واقع در طبقه اول می‌توان به آسانسور و انباری اشاره کرد.

*متقاضی خرید آپارتمان در چالوس با بودجه دو میلیارد تومان می‌تواند واحدی 85 متری دو خوابه خریداری کند. این آپارتمان ساخته شده در سال 95 در طبقه اول قرار دارد و از امکانات آن می‌توان پارکینگ و انباری را نام برد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 85 متری در چالوس

  1. مهدی گفته:

    سلام می فرمائید چالوس اما کجای چالوس خیلی مهمه خود شهر یه قیمت داره روستا های چسبیده به شهر هم همینطور همین آپارتمان در رادیو دریا تا ۷ ملیارد هم قیمتشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز