قیمت آپارتمان ارزان در کیش

امنیت و آسایش موجود در کیش سبب شده تا بسیاری از افراد از شهرهای دیگر کشور به این جزیره مهاجرت کنند. برخی از افراد نیز به سبب تغییر وضعیت مالی محل سکونت را به کیش تغییر می‌دهند. یکی از لازمه‌های تغییر محل سکونت، خرید خانه است که بسیاری افراد به دنبال خرید آپارتمان ارزان در کیش هستند.

کاماپرس در ادامه 7 آپارتمان ارزان در کیش را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحد 51 متری با قیمت یک میلیارد و 970 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان ارزان در کیش در طبقه دوم واقع شده و یک اتاق دارد. خریدار برای هر متر این واحد مسکونی که در سال 84 ساخته شده باید 39 میلیون و 400 هزارتومان پرداخت کند.

*براساس آگهی‌های فروش واحدی 50 متری در فاز B کیش 2 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان دو خوابه در سال 80 ساخته شده و یک اتاق دارد. متقاضی برای هر متر این واحد واقع شده در طبقه دوم باید 40 میلیون تومان بپردازد.

آریاک سفر

*آپارتمان 45 متری مجتمع مهستان کیش به قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد کوچک‌متراژ با سن بنا 14 سال یک اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. این واحد مسکونی در طبقه دوم این ساختمان قرار دارد و خریدار برای هر متر آن باید 48 میلیون و 888 هزارتومان پرداخت کند. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*براساس فایل‌های موجود در سایت فروش مسکن، دیگر آپارتمان ارزان در کیش واحدی 55 متری است که 2 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این واحد کوچک‌متراژ که در سال 88 ساخته شده می‌توان به یک اتاق، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این آپارتمان در طبقه دوم قرار گرفته و هر متر آن 41 میلیون و 818 هزارتومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

*واحد 41 متری واقع در طبقه اول 2 میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان کوچک‌متراژ در سال 81 ساخته شده و امکاناتی همچون پارکینگ و یک اتاق دارد.

*خریدار آپارتمان ارزان در کیش می‌تواند با بودجه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان واحدی 50 متری در فاز F خریداری کند. عمر بنا این واحد 22 سال است و امکاناتی همچون یک اتاق و پارکینگ دارد.

*آپارتمان 53 متری ساخت سال 93 با امکاناتی همچون یک اتاق، پارکینگ و انباری 2 میلیارد و 800 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد کوچک‌متراژ واقع در طبقه اول متری 52 میلیون و 830 هزارتومان قیمت دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان ارزان در کیش

  1. شهراد گفته:

    دیگه وارد دوره ارزان دست نیافتنی شدیم، یعنی دو میلیارد خیلی مفت شده که برای یه خواب و استراحت هم نمیشه یه قوطی با اون خرید،اما همین مقدار بی ارزش و بی اهمیت دست نیافتنی شده، ارزان دست نیافتنی، دوره غم انگیزیه

  2. ف- س گفته:

    با توجه به تجارب کاریم در امور محیط زیست و انرژی ، بنظرم متاسفانه توسعه انبوه ساخت و ساز هتلها، واحد های تجاری و مخصوصا”مسکونی در کیش ،بدون توجه به مساحت کم و ظرفیت تحمل جمعیتی آن و امکان بروز مشکلات مختلف از جمله تامین انرژی و امکان ضایعات زیست محیطی خصوصا” از نظرافزایش میزان فاضلاب ها و پسماند های خانگی ، هتلها و مکانهای تجاری و مشکلات تصفیه و بازیابی فاضلاب ها و دفع پسماندها، مشکل حفظ و حراست از فضای سبز موجود و توسعه ای بعلت کمبود آب در آینده ( البته در حال حاضر نیز بوی فاضلاب در نقاط متعدد جزیره و زمانهای مختلف به استشمام ساکنین میرسد) نگران کننده بوده و لازمه مسئولین محترم این منطقه آزاد توجه خاص به موارد معطوف دارند. در زمینه بازگردانی بخشی از فاضلاب خانگی ، طرحی دارم که میتواند در کاهش اشکالات آتی زیست محیطی جزیره زیبای کیش، موثر باشد.

  3. نادر گفته:

    28ساله در کیش هستم
    و کارم تحلیل ملک هست

    کپسولی عرض میکنم این رقمهایی که اعلام کردید بسیار نادقیق هست

    بر فرض هم درست باشه این املاک بااین اقلیم در جزیره بسیار خریدشون اشتباهه اقلیم جزیره سن بنا نسبت به سرزمین اصلی خیلی بیشتر حساب میشه بیست سال ساخت رو چها سال ساخت باید حطاب کنید و فازهایی که فرمودید منطقه کف بازار کیش هست الذ اپارتماپ مناسب زندگی از متری هفتاد میلیون شروع میشه کلنگی بازسازی شده

    نوساز از متری صد و بیست میلیون شروع میشه

    • هموطن گفته:

      بنظر بنده با گرفتن قیمت توی دیوار کیش میتوان قیمت های مناسبتری را بدست باورید مثلا نوبنیاد فقط باید بدانید آپارتمان رو به نما و جنوبی باشد بسیار مهم است

    • مهدی گفته:

      متری صدور بیست میلیون اونم کیش وسط دریا مفتشم گرونه فقط برای مسافرت و آرامش خوبه نه برای زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز