قیمت آپارتمان ارزان در محدوده صادقیه

صادقیه تهران به سبب دسترسی آسان به سایر نقاط پایتخت، وجود وسیله‌های حمل‌ونقل عمومی، نزدیکی به میدان آزادی و غیره یکی از مناطق محبوب غرب تهران به شمار می‌رود و بسیاری افراد برای خرید خانه در محدوده صادقیه جست‌وجو می‌کنند.

بسیاری از خریداران مسکن به دنبال خرید خانه با قیمتی نسبتا ارزان می‌گردند که کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان ارزان در محدوده صادقیه تهران را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 62 متری در صادقیه با عمر بنا 21 سال 3 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد کوچک‌متراژ در طبقه همکف واقع شده و یک اتاق دارد.

*دیگر آپارتمان ارزان در محدوده صادقیه تهران را می‌توان آپارتمان تک واحدی دوخوابه 66 متری در ستارخان دانست. این واحد در سال 73 ساخته شده و دارای امکاناتی همچون دو اتاق و انباری است که متقاضی برای خرید آن باید 3 میلیارد و 250 میلیون تومان بپردازد.

آریاک سفر

*برای آپارتمان 62 متری تکخوابه در فلکه دوم صادقیه با سن بنا 24 سال، 3 میلیارد و 550 میلیون تومان قیمت تعیین شده است. از امکانات این واحد می‌توان به یک اتاق و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*خریدار با بودجه 3 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌تواند واحدی 60 متری با عمر بنا 16 سال خریداری کند. این آپارتمان ارزان در محدوده صادقیه در طبقه پنج واقع شده و آسانسور، انباری و دو اتاق خواب دارد.

بیشتر بخوانید:

*واحد 61 متری با عمر بنا 21 سال در طبقه همکف با قیمت 3 میلیارد و 800 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان یک اتاق خواب و انباری دارد.

*متقاضی خرید خانه در محدوده صادقیه همچنین می‌تواند با بودجه‌ای معادل 4 میلیارد تومان واحد دو خوابه 67 متری را خریداری کند. این واحد در سال 85 ساخته شده و دارای پارکینگ و انباری است.

انتهای پیام‌

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان ارزان در محدوده صادقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز