قیمت اجاره آپارتمان 70 متری در ستارخان

لست سکند

ستارخان را می‌توان یکی از خیابان‌های معروف در منطقه 2 پایتخت دانست که از فلکه دوم صادقیه تا میدان توحید امتداد دارد. بافت نوسازی شده، ارتباط آسان با سایر محله‌ها، مراکز خرید متنوع، خلوت بودن برخی از کوچه‌ها و دیگر موارد سبب شده تا مستاجران برای اجاره آپارتمان به این محدوده مراجعه کنند.

کاماپرس در ادامه 7 فایل اجاره آپارتمان 70 متری در ستارخان را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 70 متری با عمر بنا 6 سال به میزان 650 میلیون تومان ودیعه و 100 هزارتومان اجاره آگهی شده است. این واحد تکخوابه در طبقه اول واقع شده و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است.

*متقاضی اجاره خانه با ودیعه 400 میلیون تومان و پرداخت ماهانه 5 میلیون تومان می‌تواند واحدی 70 متری در محدوده ستارخان اجاره کند. این واحد مسکونی در طبقه دوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این واحد در سال 93 ساخته شده و در طبقه دوم قرار دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

راز آسمان پایتخت

*براساس آگهی‌های فروش واحدی 70 متری با سن بنا 8 سال، با پرداخت 350 میلیون تومان ودیعه و 8 میلیون تومان ماهانه، اجاره داده می‌شود. این واحد دوخوابه در طبقه چهارم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور و پارکینگ دارد.

*برای واحدی با سن 8 سال، 300 میلیون تومان ودیعه و 4 میلیون و 500 هزارتومان اجاره تعیین شده است. این آپارتمان 70 متری دو خوابه در طبقه چهارم به صورت تک واحدی واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

*مستاجران همچنین می‌توانند واحد دو خوابه 70 متری در محدوده ستارخان را با پرداخت 200 میلیون تومان ودیعه  6 میلیون تومان ماهانه، اجاره کنند. این واحد ساخته شده در سال 87 در طبقه چهارم واقع شده است.

*آپارتمانی با امکانات دو اتاق خواب، آسانسور و پارکنیگ با 150 میلیون تومان ودیعه و پرداخت 13 میلیون تومان ماهانه، اجاره داده می‌شود. این واحد 70 متری در محدوده ستارخان در سال 99 ساخته شده و در طبقه دوم قرار دارد.

*میزان ودیعه مشخص شده برای آپارتمان تکخوابه 70 متری در محدوده ستارخان، 100 میلیون تومان است. متقاضی برای این واحد با سن بنا 16 سال باید 8 میلیون و 500 هزارتومان اجاره‌بها بپردازد. این آپارتمان در طبقه چهارم واقع شده و از امکانات آن می‌توان پارکینگ و انباری را نام برد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز