قیمت آپارتمان ارزان در رامسر

لست سکند

یکی از محبوب‌ترین شهرهای شمال کشور را می‌توان رامسر دانست. این شهر که نام عروس مازندران را به خود اختصاص داده سالانه بسیاری افراد را به سمت خود می‌کشاند. در این بین اما بسیاری از مسافران به سبب دارا بودن اقامتگاهی ثابت و بدون دردسر برای خرید آپارتمان ارزان در رامسر اقدام می‌کنند.

کاماپرس در ادامه 6 آپارتمان ارزان در رامسر را براساس سایت آگهی مسکن بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحدی 50 متری در چهارراه رمک یک میلیارد و 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان ارزان در رامسر در سال 92 ساخته شده که از امکانات آن می‌توان به یک اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. خریدار برای هر متر این واحد که در طبقه سوم واقع شده باید 29 میلیون تومان بپردازد.

*خریدار آپارتمان در رامسر با بودجه  یک میلیارد و 900 میلیون تومانی می‌تواند واحدی 60 متری در این شهر خریداری کند. این واحد با عمر بنا 13 سال دارای دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری است. هر متر این واحد واقع در طبقه اول 31 میلیون و 666 هزارتومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*واحد دوخوابه 87 متری با سن بنا 11 سال در رامسر به قیمت 2 میلیارد و 350 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*دیگر آپارتمان آگهی شده در رامسر با سن بنا 7 سال دو میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. از امکانات این واحد واقع در طبقه چهارم می‌توان آسانسور، انباری، پارکینگ و یک اتاق را نام برد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان ارزان در رامسر

  1. استاددانشگاه گفته:

    متاسفانه ۹۵درصدپزشکان رفتندتوخط بسازبفروش جزاونهاکسی نمیتونه اقدام به خریدبکند

  2. احمدی گفته:

    ۷۵ درصد مردم برای سفره زن و بچشون گیرن شما میگی رامسر مومن …
    بله ۲۵ درصد دیگه واقعا در رفاه مطلق زندگی میکنند اطباء، دندانپزشکان ، بساز بفروش ها ، وکلا ، املاکی ها و از این قماش …

    • رضا گفته:

      جناب احمدی عزیز لفظ قماش توهین مصرح هست .من پزشک سالیانی را در فقر ومسکنت درس خواندم .ریالی از این مملکت وام نگرفتم .مالیات میدم .طرح وسربازی هم رفتم .شب ونیمه شب هم در خدمت هرکسی که نیاز داشته بودم .
      چه شبهایی که تا صبح درس خواندم و تغذیه مناسب نداشتم .ایا نباید خانه وماشینی در خور داشته باشم ؟ایا توهین جایز هست ؟دوران کرونا حتی یکروز هم بخودم اجازه استراحت ندادم و شرم داشتم که طبابت نکنم ،هر جا هر اتفاقی بیوفته که نیاز کار درمانی باشه قطعا خواهم رفت .خواه زلزله ،یا جنگ باشد .شما برای این کشور چکار کردی؟

  3. کیان گفته:

    بازار کثیف و مافیایی هر آدمی سالم را هم فاسد میکند میخواد پزشک باشه میخواد استاد باشه، جامعه رو به قهقراییه ، تفو به پلیدان در هر لباسی که باشند

  4. دشتی گفته:

    درود بر شما.کاش موقعیت ومحدوده اش را هم می نوشتید همینطور فاصله اش از دریا،و چند واحد است؟ آیا نگهبانی دارد یاخیر؟

  5. Reza گفته:

    قیمت ارزان هستش بله درست میگه ولی ما به ریال درامدداریم وبه تومان خرج کرد بنا براین هرکسی توان خریدخانه ارزان روهم نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز