قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانپارس

یکی از مناطق محبوب شرق تهران منطقه 4 به شمار می‌رود که یکی از محله‌های آن تهرانپارس نام دارد. معاملات در منطقه چهار شرق پایتخت نسبت به دیگر مناطق رونق بیشتری داشته تا جایی که براساس آمار 522 قرارداد خرید مسکن در شهریورماه برای این منطقه بوده است.

بسیاری افراد در شرق تهران برای خرید مسکن به تهرانپارس مراجعه می‌کنند بر همین اساس کاماپرس در ادامه قیمت 7 آپارتمان 80 متری در تهرانپارس را براساس ارزان‌ترین فایل‌های آگهی شده در این محدوده بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان دوخوابه 80 متری با سن بنا 4 سال یک میلیارد و 850 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان واقع شده در طبقه اول دو اتاق و انباری دارد.

*واحد 80 متری نوساز در تهرانپارس دو میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان دوخوابه واقع در طبقه سوم دارای آسانسور و انباری است.

راز آسمان پایتخت

*دیگر واحد دوخوابه 80 متری در تهرانپارس دو میلیارد و 550 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این واحد واقع شده در طبقه اول می‌توان به انباری اشاره کرد. این واحد در سال 88 ساخته شده و خریدار برای هر متر آن باید 31 میلیون و 875 هزارتومان بپردازد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*متقاضی با بودجه 3 میلیارد و 50 میلیون تومان می‌تواند واحد 80 متری با عمر بنا 18 سال را خریداری کند. این واحد در طبقه دوم واقع شده و دارای دو اتاق و انباری است.

بیشتر بخوانید:

*قیمت دیگر آپارتمان 80 متری در تهرانپارس سن بنا 20 سال 3 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دو خوابه در طبقه چهارم واقع شده و پارکینگ همچنین انباری دارد.

*برای واحد 80 متری در تهرانپارس 3 میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت تعیین شده است. این واحد در سال 90 ساخته شده و امکاناتی همچون دو اتاق خواب و انباری دارد.

*آپارتمانی با امکانات دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری 3 میلیارد و 260 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان 80 متری در طبقه چهارم قرار دارد و درسال 78 ساخته شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانپارس

  1. عباس اسدی گفته:

    ما در تهرانپارس املاک داریم این قیمت ها که قید شده چنین نیست هشتاد متری قدیمی در تهرانپارس در خاک سفید ممکن است باشد در غربیها تهرانپارس چنین چیزی نیست…؟

  2. جلالی گفته:

    این قیمتا که نوشتین مربوط به کدوم منطقه اس والله تو تهرانپارس از فلکه اول تا سوم اپارتمان متراژ کم نایابه اگرپیدا بشه قیمتا نجومیه کمتر از ۸۰ میلیون نیست

  3. اسمعیل حاذق گفته:

    قیمت مسکن در تهرانپارس ، کوچه به کوچه و خیابان به خیابان با هم تفاوت فاحشی دارد بنابراین قیمت گفتند بدون داشتن آدرس گمراه کننده است

  4. احمد گفته:

    در تهرانپارس غربی از متری ۶۰ ملیون تا۱۲۰ ملیون مباشد.الان شهرری میانگین ۴۰ ملیون.این قیمت‌ها بشما برای سال۹۶ میباشد

  5. علی گفته:

    این قیمت ها خنده داره
    فکر کنم سمت خاک‌سفید اونم بدترین جاش باشه اونم پارسال
    که بازم بعید میدونم

  6. عرفان گفته:

    سلام
    در محله خاک سفید خانه های قولنامه ای متری 26 الی 30 ملیون هستش بدون هیچ امکاناتی.بماند در منطقه تهرانپارس…

  7. Davood گفته:

    سلام من آپارتمان قولنامه ای تقاطع ۱۳۱و ۱۳۳ واثقی ۸۰ متر ۴ سال ساخت طبقه پنجم تمیز دو خواب فقط انباری دارد بدون پارکینگ وآسانسور میدم ۲۴۰۰ دو میلیارد وچهارصد خواستید در خدمتم البته فقط تا عید ۱۴۰۲

  8. حسین ستوده گفته:

    دروغ محضه .. این قیمت‌ها محاله .. من دو هفته ست دارم دنبال ۸۰ متری قیمت مناسب میگردم پیدا نمیکنم .. ۸۰ متری دیدم تو غربی های فلکه سوم چهار میلیارد و ۸۰۰ بدون آسانسور ۲۰ سال ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز