قیمت آپارتمان 70 متری در اسلامشهر

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از شهرهای اطراف تهران که متقاضیان زیادی برای خرید خانه به آن مراجعه می‌کنند اسلامشهر نام دارد. اسلامشهر در جنوب غربی استان تهران واقع شده که مساحت آن 195 کیلومتر مربع است. این شهر سه بخش اصلی، 4 دهستان و 27 روستا دارد. به سبب آنکه واحدهای کوچک‌متراژ در میان خریداران مسکن محبوبیت بسیاری پیدا کرده، برخی متقاضیان به دنبال خرید آپارتمان 70 متری در اسلامشهر هستند.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 70 متری در اسلامشهر را بررسی می‎کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 70 متری در واوان با عمر بنا 11 سال یک میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت هر متر این واحد کوچک‌متراژ 15 میلیون تومان است و امکاناتی همچون دو اتاق، پارکینگ و انباری دارد.

*واحد 70 متری واقع در اکباتان واوان یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت دارد. از امکانات این آپارتمان که در طبقه دوم قرار دارد و در سال 84 ساخته شده می‌توان به دو اتاق و پارکینگ اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*براساس آگهی‌های فروش دیگر آپارتمان 70 متری در اسلامشهر یک میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد با عمر بنا 11 سال دارای دو اتاق خواب است. خریدار برای هر متر این آپارتمان واقع شده در طبقه سوم باید 25 میلیون و 714 هزارتومان بپردازد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*متقاضی خرید آپارتمان 70 متری در اسلامشهر با بودجه یک میلیارد و 800 میلیون تومان می‌تواند واحدی دوخوابه در این شهر خریداری کند. این واحد در طبقه سوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به انباری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

*برای واحدی با سن بنا 16 سال در محدوده باغ فیض اسلامشهر یک میلیارد و 890 میلیون تومان قیمت تعیین شده است. این آپارتمان 70 متری در طبقه سوم قرار گرفته و یک اتاق خواب همچنین انباری دارد.

*قیمت آپارتمان 70 متری در اسلامشهر محدوده بلوار بسیج یک میلیارد و 900 میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان در سال 95 ساخته شده و امکاناتی همچون دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری دارد. خریداری برای هر متر این واحد واقع در طبقه سوم باید 27 میلیون و 142 هزارتومان بپردازد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

22 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 70 متری در اسلامشهر

  1. حمداله صادقی گفته:

    این غیر از فساد چیز دیگر می تواند باشد اینو کی کرده این فساد کی بوجود اورده که از مسیولیت می خواهد شانه خالی کند کی می تواند این معضل را حل کند که نمی کند خدا خوش میاد حالا بانی این تخریب صاحب اقتدار باشد مطالبه گر را بهزار حیل در مظان اتهام قرا دهد این جوانمردانه می شود مسکن نیاز یکم است که از قابل حصول جوان وامت اسلامی با قیمت نجومی خارج شده است جوان برای تشکیل خانواده مسکن نیاز داردجوان نمیتواند بدون مسکن ازدواج کند وام ازدواج و ارزانی بچه زایی اینا وقتی اصل از دسترس خارج شده فقط شعار می شود اصل مسکن و زن هردو لازم وملزوم همند یکی بدون دیگری وتو یعنی نمی شود چون هردو مثل وتو امریکا یا روس در سازمان مللند یا مثل ارکان نمازند

    • یار آقا گفته:

      چرا پای دین را به میان میآورید چرا به مسئولین دلسوز و پای کار خرده میگیرید اینها تمام کار خود مردم است ، گرانی ها تمام بعهده مردمیست که گران می‌خرند

      • حبیب گفته:

        آقا چرا مردم مقصرن، همه خسته اند . انگار شما یه جای دیگه زندگی می‌کنید و تو این مملکت نیستید. نمیبینید مردم رو. بنده صبح تا شب سرکارم ولی با این گرونی هنوز ماشین نتونستم

      • امین گفته:

        کسی که یکم منطقه واوانو بشناسه سمت اکباتان واوان نمیره برای خرید برای همینه قیمتش پایینه

      • حق گفته:

        خب تو اگه میتونی بیا برو برام 100,تومن بهت بدم یه کیلو گوشت برام بخر .یا یه کیلو برنج یا شاید وضعت توپه از همسایه است خبر نداری شاید …….

      • دیوید گفته:

        سلام دوست عزیز. گرونی مسکن رو بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی به وجود آوردند.حتما میپرسید چرا؟ مگر قشر ضعیف توانایی دریافت و پرداخت وام ۸۰۰میلیون تومانی را دارد؟ دولت وزیری دارد به اسم وزیر راه و شهرسازی و وزیر اقتصاد که با هماهنگی و برنامه ریزی به مدیرکل بانک مرکزی دستورالعمل صادر میکنند. الان کارگری در ماه ۵میلیون حقوق دریافت میکنه چطوری میتونه صاحب خونه بشه؟ با کدوم تسهیلات کم بهره؟ با کدوم درآمد ؟ شما گفتید که گرون نخرند.مسکن رو بیخیال.لبنیات رو بخرند یا نخرند؟ گوشت رو چطور؟ حبوبات ؟ نان بی کیفیت ؟ لوازم یدکی ؟ لطفا دوست عزیز کمی واقع بین و واقع گرا باشید.مشکلی با نظام نداریم .اما دولت موظف به سرو سامان دادن هست یا نه؟

      • دلشکسته از این زندگی گفته:

        کسی که در حسرت خرید خونه مونده و راهی به جایی هم نداره. چون دلش میخواد با حقوق حلالش خونه بخره. آیا اون تقصیری داره؟ دیگه امیدی نیست که وضعیت مملکت بهتر بشه .هر روز داره قیمتها بالاتر می‌ره و دیگه واقعا دارم از همه چی این زندگی زده میشم. 😥 اونوقت مردم مقصرن؟ بابا مردم دارن با بدبختی زندگی رو فقط میگذرونن تا عمرشون بسر بیاد.

  2. حسین گفته:

    تازه این آپارتمان متری 15 در اکباتان واوان منازل فرسوده و ضعیفی هستن که شاید هر کسی متقاضی سکونت در اونها نباشه، متاسفانه آپارتمانهای نوساز در مرز قیمتی 25 تا 30 میلیون معامله میشه، جوونی که بخواد تازه شروع کنه واقعا امیدی به خانه دار شدن ندارد.

  3. ساسان قربانی گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید سمت شرق تهران اگه نقشه رو نگاه کنین بالای پاکدشت یه جایی هست بنام حصارامیر که واقعا قیمت خونه هاش پایینه و خیلی از افرادی که نمیتونن تهران خانه دار بشن میتونن اونجا صاحب خونه بشن.

  4. علی گفته:

    من خودم املاک هستم همین اکباتان سنددارش برج ۳ یعتی خرداد ۴۰۱ متری ۶الی ۷ تا نهایت ۷/۵ معامله میشد ما که متوجه نشدیم چی شد که قیمتها سوار بر هواپیمای جت جنگی تا این حد اوج گرفتن در عجبیم

  5. حمید گفته:

    درود همه جور قیمتی هست سمت اسلامشهر قائمیه مجمع مسکونی زیاد داره که متری ده میلیون مامغله میشه متراژ ها 63 تا 70 متره منتها بدونه اسانسور هستن سن بنا هم بالای15 سال هست

  6. رضا گفته:

    باعرض سلام
    مسولین بنده خدا ها چیکار کنن خرجشون بالاس نمیرسن
    مسکن مهر رو ساختن برای مردم ندار ولی هرچی پولدار بود دوتا دوتا خرید
    الان هم زمزمه مسکن ملی با واریزی 380نقد 500وام واقساط 7م آخه این احمقا. کی میخوان هر غلطی کنن قبلش کارشناسی کنن اینا نمی‌فهمند که کسی که این پولو داشت الان مستاجر نبود تا حالا خریده بود در هر زمینه کاری کردن اومدن چششو درست کنن زدن ابرو داغون کردن .وقتی تو یه مملکت دزد واختلاس زندگی کنی از این بدتر رو انتظار بکش فعلا روزای خوبه….به امید عدالت

  7. سازنده بنا گفته:

    هزینه های اجرای یک ساختمون معمولی با همین قیمتهای فعلی بانضمام هزینه های جواز و مهندس ناظر نهایتا متری ۹ میلیون تومن تموم میشه ، اگر حساب و کتابی باشه و سفته بازی دلار و سکه و خودرو و پولسازی بی زحمت بره کنار و سرمایه و نیروی کاربیاد توی این بخش و دولت هم با اتخاذ تمهیدات مردمی از قبیل عدم دریافت مالیات و بهای زمین و هزینه های آماده سازی دست برداره و سازنده را مجاب به درآمد ۳۰ درصدی از این بخش بکنه ساختمون متری ۱۱ میلیون تموم میشه و با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون همه خونه ۷۰ متری میتونن بخرند ، لطفا دقت کنید موارد دیگه را پیش نکشید ،این عزم ملی دولت و مردم میشه ولی متاسفانه سیاست‌های مسکن دهه اول انقلاب را خود مسئولین در این بخش از بین بردن ،

  8. محمدعبدالله زاده گفته:

    مسکن ملی ثبت نام کردم ولی انقدر تو فشار مالی بودم فروختم من یکی با پنچ فرزند ارزویی برام نمونده

  9. اسماعیلی گفته:

    سلام.قیمت ها کاملا دقیق اعلام شما عزیزم.بله اکباتان چون واوانه و منطقه ضعیفیه قیمتش همینه

  10. حمید گفته:

    اصلا به فکر مردم نیستن یعنی نمیدونن باید چه برنامه ای برای مسکن داشت اخه این چه فرمولیه با کدام حساب کتاب و درامدی میشه دیگه خونه خرید جالبتر همچنان هم قیمتها بالاتر میره اخه یک مسئول نمیدونه که یه کارمند اگر ماهی بیست میلیونم درامد داشته باشه همه رو هم پسنداز کنه ظرف 20 سال اینده هم نمیتونه خونه بخره بابا یکم رحم داشته باشید نگا نکنید به خرید فروشها اینها همه یا دلال هستن که ماشالله با چه. ترفندهایی چه سودهایی میکنن و خریدارها هم کسایی هستن که خونه از قبل دارن فقط جابجا میشن ایا کسی که از صفر شروع کرده یه جوون می‌تونه با سال کاری صاحب خونه شه چقدر دولت گرامی بیخیال هستی پس مسکن ملی چی شدحداقل نمیسازین انبوه سازندگان رو حمایت کنید نگذاریدبی دلیل بخصوص بانک مرکزی باعث این همه گرانی ملک باشد آخه کجای عالم کجای دنیاا مسکن ظرف شیش سال 13 برابر شده که در ایران اتفاق افتاده خواهشاً برنامه کارامدتری داشته باشید کشوری که با این همه وسعت خاک نبایستی این مشکلات بیش میومد انشالله مشکلات مسکن حل بشه و خرید مسکن به رویا تبدیل نشه برای جوونها

  11. شهرام گفته:

    سلام عزیزان راننده تاکسی فرسوده هستم فرسوده و متوقف شده بیکار شدم متاهل ام مستاجرم الان ۶ ماهه فامیل اجاره خونه ماهی ۶ میلیون تومان را پرداخت کرده اند خدا پدرشون بیامرزه شهریور ۹۹ برای نوسازی ثبت نام کردم اردیبهشت ۱۴۰۱ تولید سمندوپژو متوقف شد یکسال منتظر مانده ایم تا سمند سورن بدند با نان خشک روزگار گذروندم گفتند ۲۷۵ میلیون نقدی هست راننده تاکسی ۲۷۵ میلیون اش کجاست اونایی که واریز میکنند داستانشون فرق می‌کنه میگیرن میزارن برای فروش ، الآنم ایران خودرو انشاالله میخواد کاری بکنه ۱۰۰۰۰ تاکسی بدهند دیگه به آخر خط رسیدم در شأن ماها نیست بریم گدایی کنیم فقط دعا میکنم مسئولان محترم سازمانها و نهادها و ادارات و شهردار محترم تهران و ریاست محترم سازمان تاکسیرانی تهران بزرگ و ریاست محترم اتحادیه تاکسیرانی و همه ارگانها نظامی و انتظامی و شوراهای اسلامی شهر تهران این کار را انجام بدن نوسازی تاکسی های فرسوده راننده تاکسی های خانه نشین شده عاجزانه قسم اتان میدم به خدای عهدوواحد کمک کنید با چشمان گریان می‌نویسم کمکم کنید نزارید بیشترازاین آبروم تودروهمسایه و فامیل بره ، نظراتتان را خواندم درددلم را گفتم ، خونه نداری که هیچ آیا اینقدری پول داری اجاره نشینی کنی تا عمرت تموم شه الان دیگه پردیس ام نمیتونی اجاره کنی دولت چندسال به ملت برسه درست میشه چندتا پروژه مثل پردیس بسازن درست میشه خودشون بسازن ، بعد هرکس که گرفت بره داخلش زندگی کنه دست دلال نیفتد یه تعهد ۵۰ ساله میگیرن که آپارتمان واگذار شده به فلانی ۵۰ سال حق خریدوفروش ندارد و اجاره هم نمیتونه بده فقط خودش باید بره. داخلش زندگی کنه به سلامتی اینطوری درست میشه والسلام علیکم و رحمه‌الله. ومن الله التوفیق.راننده تاکسی فرسوده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز