قیمت آپارتمان نقلی در منیریه

تور لحظه آخری-کاماپرس

منطقه 11 تهران در مرکز پایتخت قرار گرفته و به سبب همین موضوع از نظر موقعیت فرهنگی و اقتصادی منطقه‌ای محبوب میان خریداران مسکن به شمار می‌رود. محله منیریه در منطقه 11 یکی از قدیمی‌ترین محله‌های این منطقه به شمار می‌رود که بسیاری از متقاضیان خرید آپارتمان را به سمت خود می‌کشاند.

کاماپرس در ادامه 6 آپارتمان نقلی در منیریه را براساس سایت‌های فروش بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان نقلی در منیریه با عمر بنا 17 سال یک میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد 50 متری در طبقه سوم واقع شده و یک اتاق همچنین انباری دارد.

*آپارتمان 51 متری ساخته شده در سال 85 با قیمت یک میلیارد و 980 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد نقلی واقع شده در طبقه سوم یک اتاق و انباری دارد.

راز آسمان پایتخت

*خریدار با 2 میلیارد تومان بودجه می‌تواند واحدی 60 متری با عمر بنا 14 سال در منیریه خریداری کند. از امکانات این آپارتمان می‌توان به یک اتاق و انباری اشاره کرد. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده و متقاضی برای هر متر آن 33 میلیون و 333 هزارتومان پرداخت خواهد کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*واحد 50 متری در منیریه با عمر بنا 18 سال 2 میلیارد و 50 میلیون تومان آگهی شده است. از امکانات این آپارتمان می‌توان یک اتاق، پارکینگ و انباری را نام برد. این واحد در طبقه چهارم قرار دارد و متقاضی خرید برای هر متر آن باید 41 میلیون تومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

*دیگر آپارتمان 50 متری در این محدوده 2 میلیارد و 70 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در سال 78 ساخته شده و یک اتاق همچنین انباری دارد.

*براساس آگهی‌های فروش، قیمت آپارتمان تکخوابه 55 متری با عمر بنا 16 سال در منیریه 2 میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت دارد. پارکینگ و انباری را می‌توان از امکانات این واحد واقع شده در طبقه سوم دانست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان نقلی در منیریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز