قیمت اجاره آپارتمان 70 متری در پرند چند؟

وضعیت کنونی بازار مسکن سبب شده تا مستاجران برای اجاره به سمت خانه‌های کوچک‌متراژ روند. متقاضیان می‌توانند با پرداخت 40 تا 210 میلیون تومان ودیعه، آپارتمانی 70 متری در پرند اجاره کنند.

کاماپرس در ادامه میزان ودیعه و اجاره بها 7 آپارتمان 70 متری در پرند را بررسی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحد 70 متری با سن بنا 7 سال در پرند با 145 میلیون تومان ودیعه و اجاره‌بها 100 هزارتومان آگهی شده است. این آپارتمان دارای 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*اجاره آپارتمان 70 متری تکخوابه با سن بنا 7 سال در پرند نیازمند 140 میلیون تومان ودیعه و 100 هزارتومان اجاره است. از امکانات این واحد واقع شده در طبقه سوم می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

کرمان موتور شیراز

*متقاضیان می‌توانند با پرداخت 120 میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و 500 هزارتومان ماهانه، واحدی 70 متری در فاز 4 پرند اجاره کنند. از امکانات این آپارتمان که در سال 1396 ساخته شده می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

بیشتر بخوانید:

*برای واحد تکخوابه 70 متری در فاز 2 پرند 100 میلیون تومان ودیعه و 3 میلیون تومان اجاره مشخص شده است. این واحد با سن بنا 15 سال در طبقه دوم قرار گرفته و پارکینگ دارد.

*مستاجران همچنین می‌توانند با پرداخت 80 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 500 هزارتومان ماهانه، واحدی 70 متری در فاز 4 شمالی پرند اجاره کنند. این آپارتمان دارای 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*آپارتمان 70 متری در فاز 2 پرند به میزان 60 میلیون تومان ودیعه و 4 میلیون و 300 هزارتومان اجاره آگهی شده است. از امکانات این واحد می‌توان به پارکینگ و یک اتاق خواب اشاره کرد.

*دیگر واحد آگهی شده 70 متری در پرند دارای یک اتاق است که مستاجر برای این واحد باید 50 میلیون تومان ودیعه و 3 میلیون و 500 هزارتومان اجاره پرداخت کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
دومینیکا پارادایس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “قیمت اجاره آپارتمان 70 متری در پرند چند؟

  1. پیام گفته:

    تو یشرکت نگهبان هستم با ماهی ۵۸۰۰حقوق
    ۴۳سالمه مجرد هستم،میگن چرا ازدواج نمیکنی
    با چه پولی ازدواج کنم،با ۵۸۰۰،خدا وکیلی آدم بمیره بهتر از این زندگی هستش

  2. سهراب خسروی گفته:

    پرنددر30کیلومتزی تهران قرارداردوتاخرداد1402مترودراین شهرافتتاح می شود.الان هم باداشتن قطار شهری وسایل عمومی.بهترین گزینه در مقابل گرانی سرسام آورتهران است.

  3. علی گفته:

    درود برهمه ایرانی های عزیز
    کسی نیست بگه چندسال پیش امیدی بود باتلاش بتونه لااقل مسکن دولتی ساز بخره الان نمیتونه پول پیش جور کنه باسرعت تمام داریم به قهقرا میریم ایرانیای دوست داشتی

  4. ن خ گفته:

    خدا باعث و بانی این افزایش اجاره خانه رو لعنت کنه ،در عرض یک سال ۳برابر شد!
    مگه حقوق چقدر افزایش داشته ؟
    مستاجر ها همه از قشر ضعیف و کارگر هستند چطور با ۵میلیون حقوق این اجاره ها رو پرداخت کنند ؟

    • فرراد گفته:

      مطمئن باشید که مترو شروع بکار کنه 50در صد. روی هم کرایه هم خرید ملک میره پس تصمیم دارید. عجله کنید

  5. کامران گفته:

    خداشاهده ماهیانه ۳ میلیون اجاره میدم بعد زیر ۵ میلیون درآمد دارم معلوم نیست تابستون این ۳ تومن چقدر میشه حالا رفت و آمد و خرج خونه بماند ۴۲ سالمه مجرد بعضی وقتا به سرم میزنه خودمو خلاص کنم

  6. محمد گفته:

    تازه این وضعیت مربوط به۳۰کیلومتری تهرانه دیگه حساب کنیدخودتهران (اونم پایینش نه بالا)چه افتضاحیه خداباعث وبانیشو لعنت کنه که البته همه میدونیم کیه

  7. محمد گفته:

    بازنشسته تامین اجتماعی هستم با۳۰سال سابقه ولی حداقل بگیر بااین سن وسال تازه بایدبیفتم این بنگاه واون بنگاه دنبال خونه اجاره ای که نهایتا۱۰۰تومن ودیعه و۱/۵ اجاره بخاد چون شب عیدی اعلیحضرت صاحبخونه م جوابم فرمودندحالاخدارحم کرده خودمم وخانمم

  8. عل گفته:

    متاسفانه کسانی تصمیم گیر این مملکت شدن که حتی یک روز هم مستاجر نبودن . اگر یه کم مدیریت و امتیازات برای صاحبخانه ها تدبیر میشد مردم نباید برای مسکنشون اینهنه مصیبت بکشند. و صاحبخانه هم به حق خودش قانع میشد و هرچی دلش میخواست قیمن نمیگذاشت.
    بنگاهها را هم فرموش نکنیم که برای دریافت کمیسیون بیشتر از کرایه خونه بالا بدشون نمیاد.

  9. پویا گفته:

    مردن تو این وضعیت بهتر از موندنو امید داشتن نمیشه دیگه زنده موند فوق لیسانس خودم دکترا خانمم ۲ بچه خونه زیر ماهی ۱۲ ملیون تو مناطق ۲ تا ۹ نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت