اجاره 80 میلیونی خانه در کامرانیه تهران

میزان اجاره‌بها در آذرماه 1401 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش 41.3 درصدی را ثبت کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ‌های اجاره‌بها طی دی ماه ثبات نسبی داشته‌اند. به گفته املاک‌داران در حال جاضر در مناطق شمالی تهران نرخ رهن کامل برای هر متر حدود 10 تا 15 میلیون تومان است.

در این میان واحدهای لوکسی نیز در شمال تهران وجود دارد که میزان اجاره‌بها بیشتری نسبت به سایر فایل‌ها دارد. بررسی فایل‌های اجاره بها در شمال تهران نشان می‌دهد که برخی فایل‌ها تا 80 میلیون تومان نیز اجاره داده می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

واحد 250 متری در یکی از برج‌های کامرانیه 80 میلیون تومان ماهانه اجاره داده می‎‌شود. میزان ودیعه مشخص شده برای این ملک با سن بنا 20 سال در شمال تهران یک میلیارد تومان مشخص شده است. این واحد با سه اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری ارائه می‎شود.

میزان ودیعه واحد 135 متری در یکی دیگر از برج‌های کامرانیه 700 میلیون تومان مشخص شده است. این آپارتمان در سال 1396 ساخته شده که دارای دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است. متقاضی برای این آپارتمان باید 80 میلیون تومان اجاره ماهانه پرداخت کند.

راز آسمان پایتخت

برای آپارتمان 140 متری دوبلکس در کامرانیه واقع در طبقه همکف 600 میلیون تومان ودیعه مشخص شده است. این واحد با سن بنا 5 سال دارای دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است که مستاجر باید 80 میلیون تومان به صورت ماهانه پرداخت کند.

واحد 250 متری در کامرانیه شمالی با 500 میلیون تومان ودیعه و 80 میلیون تومان اجاره آگهی شده است. این واحد ساخت سال 96 دارای سه اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

مستاجران همچنین می‌توانند واحدی 205 متری را با پرداخت 80 میلیون تومان ماهانه، اجاره کنند. این واحد با سن بنا 5 سال در طبقه سوم واقع شده است. از امکانات این واحد می‌توان به سه اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز