اجاره آپارتمان 70 متری در غرب تهران چند؟ قیمت بهمن 1401

لست سکند

متوسط قیمت هر متر آپارتمان در پایتخت طی آذرماه 48 میلیون تومان اعلام شد که همین امر سبب شده تا بسیاری افراد از خرید خانه‌هایی با متراژ بیش از 50 متر منصرف شوند و اجاره آپارتمان را ترجیح دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مناطق پر رونق در بازار مسکن، غرب تهران به شمار می‌آید. قیمت اجاره آپارتمان 70 متری در غرب تهران با توجه به امکانات، محله، سن بنا و غیره متفاوت است. کاماپرس در ادامه فایل‌های اجاره محدوده غرب پایتخت را بررسی می‌کند.

برای واحد 70 متری دو خوابه با سن بنا 19 سال ودیعه 620 میلیون تومان مشخص شده است. این آپارتمان در صادقیه و طبقه دوم واقع شده و امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور دارد.

مستاجران می‌توانند آپارتمان 70 متری در باغ فیض را با پرداخت 550 میلیون تومان رهن کنند. اجاره ماهانه این آپارتمان تکخوابه یک میلیون و 500 هزارتومان تعیین شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است.

راز آسمان پایتخت

متقاضی اجاره خانه همچنین می‌تواند آپارتمان ساخت سال 1394 را با ودیعه 500 میلیون تومانی و پرداخت ماهانه 6 میلیون تومان در محله طرشت اجاره کند. این واحد مسکونی در طبقه سوم قرار گرفته و دارای امکاناتی همچون دو اتاق خواب، آسانسور و پارکینگ است.

بیشتر بخوانید:

در دیگر محله غرب تهران برای یک واحد مسکونی ساخت سال 1391، 500 میلیون تومان ودیعه و  ماهانه 4 میلیون تومان اجاره تعیین شده است. این واحد 70 متری دو خوابه در مرزداران واقع شده و  امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

واحد 70 متری دو خوابه در استاد معین نیز با 250 میلیون تومان ودیعه و پرداخت 8 میلیون تومان ماهانه، اجاره داده می‌شود. این واحد مسکونی در طبقه دوم قرار گرفته و آسانسور دارد.

در میان فایل‌های آگهی، واحدی 70 متری با  120 میلیون تومان ودیعه آگهی شده است. مستاجر برای این خانه با امکاناتی همچون دو اتاق خواب و انباری باید 7 میلیون و 500 هزارتومان اجاره بپردازد. این آپارتمان با سن بنا 12 سال در طبقه چهارم در محله پونک واقع شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز