با یک و نیم میلیارد کجای تهران خانه بخریم؟

خرید خانه-کاماپرس
لست سکند

براساس آمار منتشر شده از بازار مسکن طی آذرماه 1401، متوسط قیمت هر متر مربع در شهر تهران به 48 میلیون تومان رسیده است. همین امر سبب شده تا متقاضیان خرید خانه با بودجه‌ یک و نیم میلیارد به سمت خرید خانه‌های کوچک‌متراژ روند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

قیمت هر مترمربع خانه در آذرماه با افزایش 2.9 درصد نسبت به آبان ماه روبرو شده است. این افزایش قیمت سبب شده تا برای متقاضیان خرید خانه سوالی ایجاد شود که با بودجه یک و نیم میلیارد کجای تهران می‌توانند خانه بخرند.

کاماپرس در ادامه آپارتمان‌هایی با این بودجه را بررسی می‌کند.

خرید خانه بیش از 50 متر با بودجه یک و نیم میلیارد

واحد 57 متری تکخوابه در شوش با قیمت هر متر 26 میلیون و 315 هزارتومان آگهی شده است. این واحد مسکونی با سن بنا 21 سال در طبقه اول قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت هر متر ملک 56 متری در مولوی 26 میلیون و 785 هزارتومان تعیین شده است. این واحد مسکونی با سن بنا 11 سال یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

واحد 50 متری با سن بنا 21 سال در مسعودیه نیز با بودجه یک و نیم میلیارد تومان قابل خریداری است. این آپارتمان در طبقه چهارم واقع شده و یک اتاق، پارکینگ و انباری دارد.

خرید خانه کمتر از 50 متر با بودجه یک و نیم میلیارد

خریدار با بودجه یک ونیم میلیارد می‌تواند سراغ واحدی 43 متری در جیحون نیز برود. این واحد تکخوابه در سال 1379 ساخته شده و در طبقه دوم قرار دارد.

واحد 40 متری در فلاح ساخت سال 1397 نیز یکی دیگر از گزینه‌های خرید آپارتمان با این بودجه است. این واحد در طبقه چهارم قرار دارد و از امکانات آن می‌توان اتاق خواب و آسانسور را نام برد.

واحد 32 متری با سن بنا 26 سال یک میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد مسکونی در استاد معین واقع شده و یک اتاق و همچنین انباری دارد. خریدار برای این واحدی که در طبقه اول قرار گرفته باید متری 46 میلیون و 875 هزارتومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز