قیمت آپارتمان های نقلی در غرب تهران/ بهمن ماه

لست سکند

پنج منطقه واقع در غرب تهران حدود 28 درصد کل معاملات پایخت را به خود اختصاص داده‌اند. طی یکسال گذشته منطقه 9 تهران با افزایش 53 درصدی بیشترین افزایش قیمت مسکن در این محدوده و منطقه 2 با حدود 27 درصد رشد، کمترین افزایش قیمت در غرب تهران را به خود اختصاص دادند. افزایش قیمت در این محدوده پایتخت سبب شده تا متقاضیان به دنبال خرید آپارتمان های نقلی در غرب تهران باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

معاملات مسکن در تهران نشان می‌دهد که اکثر متقاضیان خانه‌هایی با متراژ 50 تا 60 متر که آپارتمان‌های نقلی به شمار می‌روند را خریداری کرده‌اند. افزایش قیمت‌ها متقاضیان خرید خانه در غرب را نیز به سوی واحدهای کوچک‌متراژ کشانده است. کاماپرس در ادامه قیمت آپارتمان های نقلی در غرب تهران را بررسی می‌کند؛

واحد 52 متری نوساز در محدوده پونک 5 میلیارد و 616 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و یک اتاق اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 60 متری یکخوابه در کوی فردوس 5 میلیارد و 340 میلیون تومان قیمت دارد. این ملک مسکونی نوساز دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است که متقاضی برای هر متر آن باید 89 میلیون تومان بپردازد.

خریدار برای واحدی 60 متری در مرزداران باید 5 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت کند. از امکانات این واحد مسکونی با سن بنا 12 سال می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و یک اتاق خواب اشاره کرد. این آپارتمان در طبقه چهارم قرار دارد که متقاضی برای هر متر آن باید 88 میلیون و 333 هزارتومان بپردازد.

خرید آپارتمان های نقلی در غرب تهران با بودجه کمتر از 5 میلیارد تومان

متقاضی آپارتمان نقلی در غرب تهران می‌تواند با پرداخت 4 میلیارد تومان صاحب یک خانه 53 متری در محدوده ارم شود. این واحد مسکونی دو اتاق خواب، انباری و پارکینگ دارد. این آپارتمان در سال 1380 ساخته شده و در طبقه اول واقع شده است.

اگر خریداری  2 میلیارد و 330 میلیون تومان بودجه داشته باشد می‌تواند واحدی 57 متری در استاد معین خریداری کند. این واحد ساخت سال 76 در طبقه دوم واقع شده و دارای یک اتاق و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز