قیمت آپارتمان های نقلی در شرق تهران/ بهمن ماه

تور لحظه آخری-کاماپرس

از میان مناطق 16 گانه پایتخت، محدوده شرق که شامل منطقه‌های 4، 8، 14 و 15 می‌شود، 25 درصد کل معاملات تهران را به خود اختصاص داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

افزایش قیمت مسکن طی 5 سال اخیر متقاضیان را به سمت خرید واحدهای کوچک‌متراژ کشانده است تا جایی که آپارتمان‌های 50 تا 60 متری جایگاه اول را در معاملات شهر تهران دارند. کاماپرس در ادامه قیمت بهترین آپارتمان های نقلی در شرق تهران را بررسی می‌کند؛

واحد 47 متری با سن بنا 7 سال در تهرانپارس غربی با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری 3 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد تکخوابه در طبقه پنجم واقع شده و متقاضی برای هر متر آن باید 78 میلیون و 723 هزارتومان بپردازد.

آپارتمان 42 متری یکخوابه در شمس‌آباد ساخت سال 1386 با قیمت 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اگهی شده است. این واحد مسکونی واقع در طبقه سوم دارای امکاناتی همچون آسانسور و پارکینگ است که متقاضی برای هر متر آن باید 69 میلیون و 47 هزارتومان پرداخت کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

واحد 50 متری در طبقه اول محله نارمک 2 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد ساخت سال 1393، دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است که متقاضی برای هر متر آن باید 53 میلیون تومان بپردازد.

متقاضی خرید خانه در محدوده دانشگاه علم و صنعت برای واحدی 45 متری باید 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بپردازد. این واحد یک اتاق خواب و انباری دارد و در طبقه چهارم واقع شده است. متقاضی برای هر متر این واحد مسکونی ساخت سال 1384 باید 53 میلیون و 333 هزارتومان پرداخت کند.

خرید خانه 50 متری در مجیدیه تهران نیازمند بودجه‌ای حدود 2 میلیارد تومان است. این واحد در سال 73 ساخته شده و از امکانات آن می‌توان انباری ر نام برد. متقاضی برای خرید هر متر این خانه که در طبقه چهارم واقع شده باید 40 میلیون تومان به فروشنده بپردازد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز