رهن کامل آپارتمان در تهران با بودجه 500 میلیون تومان

لست سکند

تورم تا آذرماه سال جاری به 48.5 درصد رسید و متوسط قیمت مسکن در تهران که در ابتدای سال جاری حدود 34 میلیون و 200 هزارتومان بود به 48 میلیون و 70 هزارتومان رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

افزایش متوسط قیمت مسکن نشان می‌دهد این بازار افزایش 40.2 درصدی را تجربه کرده است. افزایش تورم، قدرت خرید را کاهش داده و همین امر سبب شده بسیاری افراد از خرید خانه منصرف شوند و با بودجه خود خانه‌ای را رهن کامل کنند. کاماپرس در ادامه میزان رهن کامل آپارتمان در تهران با بودجه 500 میلیون تومان را بررسی می‌کند؛

میزان رهن کامل آپارتمان های بالای 80 متر در تهران

آپارتمانی 110 متری واقع در بهارستان با امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری با 500 میلیون تومان قابل رهن کامل است. این واحد مسکونی ساخت سال 99 در طبقه سوم واحد شمالی قرار دارد و دارای شوتینگ زباله است.

راز آسمان پایتخت

واحد مسکونی 100 متری دو خوابه ساخت سال 1390 را می‌توان با پرداخت ودیعه 500 میلیون تومانی، رهن کامل کرد. این آپارتمان در طبقه دوم محله نازی‌آباد قرار دارد و دارای انباری است.

رهن کامل آپارتمان 90 متری دو خوابه در جنت‌آباد شمالی 500 میلیون تومان است. این واحد مسکونی واقع در طبقه دوم، با 14 سال سن بنا کاملا بازسازی شده و دارای پارکینگ است.

رهن کامل آپارتمان های زیر 80 متر

ملک 75 متری در تجریش ساخت سال 1382 همراه با دو اتاق خواب 500 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود. این آپارتمان در طبقه سوم به صورت تک واحدی واقع شده و دارای دو اتاق است.

رهن کامل آپارتمانی 70 متری دو خوابه در تهرانپارس 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این ملک واقع در طبقه چهارم می‌توان به  آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز