با یک میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

بررسی فایل‌های فروش منتشر شده در سایت‌ها نشان می‌دهد پیدا کردن و خرید خانه ای با بودجه یک میلیارد تومان در تهران بسیار سخت شده است. اکثر فایل‌های آگهی‌شده با این بودجه  در جنوب تهران قرار گرفته‌اند و اگر متقاضی بخواهد در مناطق دیگر خانه‌ای خریداری کند یا باید بودجه را افزایش دهد یا به متراژ بسیار پایین بسنده کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به کاهش قدرت خرید همچنین کاهش بودجه برای خرید خانه، بسیاری افراد به‌دنبال خرید خانه‌هایی با بودجه یک میلیاردتومان هستند. اگرچه خرید خانه‌ای با این بودجه طی این روزها تبدیل به شکستن شاخ غول شده است اما کاماپرس در ادامه برخی از فایل‌های فروش با این بودجه را بررسی می‌کند؛

خرید خانه های زیر 70 متر با بودجه یک میلیارد تومان

خانه‎‌ای 35 متری در امیریه تهران که دارای امکاناتی همچون یک اتاق خواب و انباری است یک میلیاردتومان قیمت دارد. این واحد مسکونی ساخت سال 1384، در طبقه سوم قرار گرفته و متقاضی برای هر متر این ملک باید 28 میلیون و 571 هزارتومان بپردازد.

آپارتمان 45 متری در تهرانپارس شرقی واقع در طبقه چهارم یک میلیاردتومان آگهی شده است. این ملک مسکونی ساخت سال 1388، متری 22 میلیون و 222 هزارتومان قیمت دارد و دارای یک اتاق است.

آریاک سفر

آپارتمان 50 متری با سن بنا 3 سال واقع در مبارک‌آباد بهشتی یک میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این ملک مسکونی در طبقه سوم قرار گرفته و متقاضی از امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و یک اتاق بهره‌مند خواهد شد.

براساس آگهی‌های فروش برای آپارتمانی 50 متری در خاک سفید ساخت سال 1392، یک میلیارد تومان قیمت تعیین شده است. این واحد مسکونی در طبقه دوم قرار دارد و دارای یک اتاق است. متقاضی برای هر متر این آپارتمان باید 20 میلیون تومان بپردازد.

خرید خانه های بیش از 70 متر با بودجه یک میلیارد تومان

قیمت آپارتمان 76 متری تکخواب در عبدل‌آباد  یک میلیارد تومان است. این واحد مسکونی در طبقه اول قرار گرفته و یک اتاق دارد. خریدار برای هر متر این ملک که دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است باید 13 میلیون و 157 هزارتومان بپردازد.

فایل نوساز دوخوابه در خانی‌آباد نو یک میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد مسکونی 92 متری دارای امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور است. متقاضی برای خرید هر متر این آپارتمان که در طبقه پنجم قرار دارد باید 10 میلیون و 869 هزارتومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز