گران ترین خانه های 70 متری تهران چند ؟

لست سکند

به گفته یکی از تحلیلگران بازار، قیمت ملک همزمان با قیمت ارز پیش‌روی می‌کند و باتوجه به وضعیت کنونی مسکن متوسط قیمت هر متر مربع حدود 1200 تا 1400 دلار خواهد بود. بررسی فایل‌های فروش نشان می‌دهد برای خرید خانه‌ای 70 متری در شمال تهران باید حدود 83 میلیارد تومان پرداخت شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با رشد افساز گسیخته تورم مسکن قیمت‌ خانه‌ها بسیار افزایشی شده اما در این بین بسیاری افراد به‌دنبال خرید خانه‌هایی 70 متری در شمال تهران هستند. کاماپرس در ادامه به بررسی فایل‌های فروش با محدوده قیمت 12 تا 100 میلیارد تومان می‌پردازد؛

ملکی 70 متری در خیابان شهید لواسانی فرمانیه 13 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. از امکانات این ملک واقع شده در طبقه سوم می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و یک اتاق اشاره کرد. در حالی‌که ملکی با همین مشخصات و در همین محدوده با ساخت سال 1400 به قیمت 13 میلیارد و 300 میلیون تومان آگهی شده و متقاضی برای هر متر این ملک باید 190 میلیون تومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 70 متری نوساز تک خواب نیز 13 میلیارد و 600 میلیون تومان آگهی شده است. قیمت هر مترمربع این ملک واقع در طبقه سوم  194 میلیون و 285 هزارتومان تعیین شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. در حالی‌که ملکی با این مشخصات با تفاوت آنکه در طبقه چهارم قرار دارد، 13 میلیارد و 650 میلیون تومان آگهی شده است و متقاضی برای هر متر آن باید 195 میلیون تومان بپردازد.

در این بین اما ملکی با سن بنا 4 سال واقع در محله ازگل 83 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه پنجم قرار گرفته و  امکاتاتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. متقاضی برای خرید هر متر این ملک 70 متری باید حدود یک میلیارد و 185 میلیون تومان بپردازد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز