قیمت اجاره آپارتمان 85 متری در مناطق لوکس تهران

در شرایط عادی کشور، تورم سالانه اجاره مسکن در کشور حدود 15 تا 25 درصد در نوسان است اما طی سال‌های اخیر بازار اجاره بها تحت تاثیر تورم عمومی و تورم بالا مسکن با تورمی دوبرابر شرایط عادی مواجه شده است.

به گفته یکی از نمایندگان  در حال حاضر یکی از مسائل ضروری بازار مسکن، ساماندهی این بازار است زیرا سقف مشخصی برای تعیین سقف اجاره‌بها مسکن نسبت به کیفیت وجود ندارد و هر مالکی قیمت دلخواه را ارائه می‌دهد. وضعیت بازار اجاره بها برای برخی افراد این سوال را ایجاد می‌کند که اجاره آپارتمان در مناطق لوکس نیازمند چه میزان بودجه است. کاماپرس در ادامه اجاره آپارتمان 85 متری در مناطق لوکس تهران را بررسی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*برای واحد 85 متری در محدوده زعفرانیه یک میلیارد تومان ودیعه و 10 میلیون تومان اجاره تعیین شده است. این آپارتمان تک واحدی با سن بنا 5 سال دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

*دیگر آپارتمان 85 متری دو خوابه در شمال تهران با مبلغ ودیعه 850 میلیون تومان و اجاره ماهانه 100 هزارتومان آگهی شده است. این واحد واقع در قیطریه با سن بنا 16 سال دارای دو اتاق خواب، آسانسور و پارکینگ است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

*مستاجران همچنین می‌توانند واحدی 85 متری در ولنجک را با 700 میلیون تومان ودیعه اجاره کنند. میزان اجاره‌بها برای این واحد، 3 میلیون تومان مشخص شده که از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ و دو اتاق خواب اشاره کرد.

*مالکی برای آپارتمان 85 متری در اقدسیه، 500 میلیون تومان ودیعه و 11 میلیون تومان اجاره مشخص کرده است. این واحد مسکونی در طبقه پنجم قرار دارد و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

*آپارتمان دوخوابه 85 متری در نیاوران ساخت سال 1385 با پرداخت ودیعه 300 میلیون تومان و ماهانه 25 میلیون تومان قابل اجاره داده می‌شود. این واحد در همکف از 6 قرار گرفته و دارای امکاناتی همچون 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز