قیمت آپارتمان ارزان 70 متری در پاکدشت

تور لحظه آخری-کاماپرس

بررسی فایل‌های آپارتمان 70 متری نشان می‌دهد بسیاری از افراد برای خرید واحدی با این متراژ در پاکدشت جستجو می‌کنند. براساس آگهی‌های فروش، در حال حاضر قیمت آپارتمان ارزان 70 متری در پاکدشت از 700 میلیون تومان شروع می‌شود.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان ارزان 70 متری در پاکدشت را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت آپارتمان ارزان 70 متری در پاکدشت براساس آگهی‌ سایت فروش مسکن 700 میلیون تومان است. این واحد تکخوابه با عمر بنا 6 سال در طبقه چهارم قرار دارد.

*آپارتمان 70 متری دیگری نیز 700 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در سال 92 ساخته شده و در طبقه سوم قرار دارد. از امکانات این واحد که هر متر آن 10 میلیون تومان قیمت دارد می‌توان به یک اتاق و انباری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*خریدار با بودجه‌ 780 میلیون تومان می‌تواند واحدی دوخوابه در پاکدشت خریداری کند. این آپارتمان در سال 92 ساخته شده و انباری دارد. متقاضی برای هر متر این آپارتمان واقع شده در طبقه سوم باید 11 میلیون و 142 هزارتومان بپردازد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

3 آپارتمان ارزان 70 متری در پاکدشت با بودجه بیش از 800 میلیون تومان

*آپارتمان تک‌واحدی با سن بنا 7سال در پاکدشت 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد تکخوابه در طبقه دوم واقع شده و انباری دارد.

*براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 70 متری ساخته شده در سال 92 به قیمت 810 میلیون تومان به فروش می‌رسد. متقاضی برای هر متر این واحدی که در طبقه اول واقع شده باید 11 میلیون و 571 هزارتومان بپردازد. از امکانات این آپارتمان ارزان 70 متری در پاکدشت می‌توان به یک اتاق و انباری اشاره کرد.

*واحد 70 متری ساخته شده در سال 90 با قیمت 850 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان تکخوابه در طبقه همکف واقع شده و خریدار برای هر متر آن باید 12 میلیون و 142 هزارتومان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان ارزان 70 متری در پاکدشت

  1. سبحان گفته:

    منطقه ارزان بهتون معرفی میکنه جای عالی خوش آب هوا نزدیک به تهران و ارزان‌تر از اینجا نیست
    جاده شهریار به ملارد .. اسم محل شهرک جعفریه هستش .میتونی به راحتی ویلایی شیک بخری بهترین آب هارو داره کافیه سری بزنی .تا تهران ۴۰ دقیقه راه داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز