قیمت آپارتمان 70 متری در فردیس

تور لحظه آخری-کاماپرس

بررسی فایل‌های مسکن نشان می‌دهد بسیاری از متقاضیان برای خرید آپارتمان 70 متری در فردیس جستجو می‌کنند. در حال حاضر ارزان‌ترین آپارتمان 70 متری در فردیس حدود 900 میلیون تومان قیمت دارد و این قیمت‌ها تا بیش از دو میلیارد تومان ادامه دارد.

بر همین اساس کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 70 متری در فردیس را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*ارزان‌ترین آپارتمان 70 متری در فردیس براساس آگهی سایت‌های فروش 910 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دو خوابه واقع در طبقه همکف در سال 89 ساخته شده و انباری دارد.

*دیگر آپارتمان 70 متری در فردیس 940 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. هر متر این واحد که در سال 81 ساخته شده 13 میلیون و 428 هزارتومان قیمت دارد. از امکانات این واحد با عمر بنا 20 سال می‌توان به انباری و دو اتاق اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*دیگر آپارتمان آگهی شده در فردیس 970 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در سال 91 ساخته شده و از امکانات این آپارتمان واقع در طبقه چهارم می‌توان به دو اتاق، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

خرید آپارتمان 70 متری در فردیس با بودجه بیش از یک میلیارد تومان

*خریدار با بودجه یک میلیارد و 30 میلیون تومان می‌تواند واحدی دوخوابه در فردیس خریداری کند. این آپارتمان 70 متری در سال 95 ساخته شده و امکاناتی همچون پارکینگ و انباری دارد.

*دیگر آپارتمان واقع در طبقه همکف یک میلیارد و 50 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دارای یک اتاق و انباری است و عمر بنایی برابر با 15 سال دارد.

*با یک میلیارد و 100 میلیون تومان می‌توان واحد دوخوابه 70 متری در فردیس خریداری کرد. این واحد در سال 91 ساخته شده و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز