قیمت آپارتمان مسکن مهر فاز 7 هشتگرد

لست سکند

یکی از شهرهای اطراف تهران، شهر جدید هشتگرد است که به سبب نزدیکی به پایتخت، خریداران مسکن به این منطقه مراجعه می‌کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد خریداران می‌توانند با بودجه‌ای حدود 500 میلیون تومان تا بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این محدوده آپارتمان خریداری کنند.

کاماپرس در ادامه قیمت 7 آپارتمان مسکن مهر فاز 7 هشتگرد را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحد 78 متری در فاز 7 هشتگرد یک میلیارد و 560 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. متقاضی برای هر متر این آپارتمان با سن بنا یک سال باید 20 میلیون تومان بپردازد. از امکانات این واحد دوخوابه می‌توان آسانسور و پارکینگ را نام برد.

*متقاضی خرید آپارتمان در فاز 7 هشتگرد می‌تواند با پرداخت یک میلیارد و 150 میلیون تومان صاحب یک خانه 82 متری شود. این آپارتمان در سال 95 ساخته شده که از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق خواب اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*براساس آگهی فروش، برای آپارتمان 76 متری در فاز 7 قیمتی معادل 975 میلیون تومان تعیین شده است. متقاضی برای هر متر این واحد با سن بنا 8 سال باید 13 میلیون و 175 هزارتومان پرداخت کند. از امکانات این واحد دوخوابه واقع در طبقه چهارم می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

بیشتر بخوانید:

*قیمت تعیین شده برای واحدی 82 متری در فاز 7 هشتگرد، 950 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 99 ساخته شده و دارای آسانسور، پارکینگ، دو اتاق خواب و انباری است.

*واحد 75 متری در شهر جدید هشتگرد 910 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دارای دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است که متقاضی برای هر متر آن باید 12 میلیون و 133 هزارتومان بپردازد.

*آپارتمان دوخوابه  70 متری نوساز در این محدوده 850 میلیون تومان قیمت دارد که از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

*واحد نوساز دیگر در فاز 7 هشتگرد 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد 91 متری دارای دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است که خریدار برای هر متر آن باید 5 میلیون و 494 هزارتومان پرداخت کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان مسکن مهر فاز 7 هشتگرد

  1. ناهید بختیاری گفته:

    مسکن ملی یک فریب بزرگ
    قیمت مسکن ملی درپرندبه اندازه واحدها ی آزادسازدرمنطقه است بدون هیچ امکاناتی، چطورمسکن ارزان به قشرضعیف وعده داده شده باآورده 400میلیون تومانی ووام 450میلیون تومان بااقساط ماهیانه 7میلیون تومان؟ مگریه کارمندمعلم ماهیانه چقدرحقوق میگیرد، دست ازفریب مردم وسودجویی بیشتربردارید

  2. انسانم ارزوست گفته:

    اگر واقعا به فکر مردمین چرا قیمت مسکن مهر رو تو پرند اینقدر بالا بردین؟!!!! من خودم مستاجرم و یه بازنشسته، از کجا بیارم ۴۰ میلیون اول و بعد ماهی ۱۰ میلیون به مسکن ملی که اوونم حالا معلوم نیست کی تحویل بدن، واریز کنم؟!!! من کل حقوقم ۶ تومنه دارم باهاش اجاره هم میدم. واقعا اینقدر گرونیه که فقط زنده ایم زندگی نمیکنیم!

  3. محمد گفته:

    سفته باران و دلالان و بنکاهداران دولتی چون بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری خون مردم بیچاره را در شیشه کرده اند خدا از این جماعت سودجوی متکاثر نگذرد.الهی به حق خودت این پول ها و ثروت های باد آورده انها را عذاب قرار بده. امین یا رب العالمین

  4. حجتی گفته:

    دولت برای مسکن ایرانیان بایدحقوق کارکنان روبه شکلی ایده آل ترمیم کنه تا طرف بتواند زاپاس همسرولااقل دولچه هم تکرار معاش داشته باشد هم بدون هیچ دغدغه ای ماهیانه ماهی ده میلیون قسط بده تازه غیر از سایر اقساطی که مثل قسط فرش تلویزیون،مبل وغیره پرداخت میکنن

  5. ر گفته:

    الکی خودتو ناراحت نکن. کسی به فکرت نیست. زودتر یه ملکی هر کجا که میتونی بخر. حرف زیادی هم نزن. وام با سود رایج هم به نفعته که بگیری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز