قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در پردیس

پردیس شهری رو به رشد در اطراف تهران به شمار می‌رود که سالیانه برخی از افراد برای رهن و اجاره خانه به این شهر مراجعه می‌کنند. در حال حاضر ارزان‌ترین میزان اجاره در این محدوده براساس آگهی‌های فروش یک میلیون تومان است.

کاماپرس در ادامه قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در پردیس را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحد 80 متری نوساز در فاز 9 قدیم پردیس 170 میلیون تومان رهن داده می‌‎شود. این آپارتمان دوخوابه واقع در طبقه چهارم دارای پارکینگ و آسانسور است که ماهانه یک میلیون تومان اجاره داده می‎شود.

*رهن و اجاره مشخص شده برای آپارتمان 80 متری در فاز یک پردیس به ترتیب 200 میلیون تومان و یک میلیون و 800 هزارتومان است. این آپارتمان با عمر بنا 20 سال در طبقه همکف واقع شده و دو اتاق همچنین پارکنیگ دارد.

راز آسمان پایتخت

*براساس آگهی‌های رهن و اجاره، 200 میلیون تومان رهن برای آپارتمان 80 متری در فاز یک پردیس مشخص شده است. میزان اجاره این واحد واقع در طبقه دوم، 3 میلیون تومان تعیین شده و این آپارتمان با عمر بنا 7 سال دو اتاق، آسانسور و انباری دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*میزان اجاره‌بها برای واحد 80 متری در پردیس 3 میلیون تومان و میزان رهن 200 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد واقع در طبقه نهم در سال 95 ساخته شده است. از امکانات این آپارتمان می‌توان 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

قیمت رهن کامل آپارتمان 80 متری در پردیس

*میزان رهن کامل آپارتمان 80 متری در فاز 1 فروردین جنوبی 260 میلیون تومان تعیین شده است. از امکانات این واحد با عمر بنا 20 سال می‌توان به دو اتاق و پارکینگ اشاره کرد.

*رهن کامل آپارتمان 80 متری در پردیس 300 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در سال 93 ساخته شده که از امکانات آن می‌توان دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در پردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز