با یک میلیارد و 500 کجای تهران خانه بخریم؟

پیدا کردن خانه با بودجه‌ای کمتر از دو میلیارد تومان کمی سخت خواهد بود اما در این بین بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد متقاضیان می‌توانند با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان در برخی از مناطق تهران خانه خریداری کنند.

کاماپرس در ادامه 6 خانه‌ای که می‌توان با یک میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران خریداری کرد را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*خانه 44 متری ساخته شده قبل از دهه 70، به قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این خانه مسکونی واقع در جوادیه دارای 2 اتاق و بالکن است که متقاضی برای هر متر آن باید 34 میلیون و 90 هزارتومان پرداخت کند.

*خانه 50 متری یک خوابه در محله فرحزاد نیز با یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. متقاضی برای خرید هر متر این بنا با عمر بنا 11 سال باید 30 میلیون تومان بپردازد.

راز آسمان پایتخت

*دیگر خانه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی تهران در محدوده شهرک ولیعصر واقع شده است. این بنا سال 80 ساخته شده و دارای امکاناتی همچون دو اتاق، انباری و بالکن است. متقاضی برای هر متر این خانه 60 متری باید 30 میلیون تومان به فروشنده بدهد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

خرید خانه بیش از 60 متر با یک میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران

*خانه ویلایی 72 متری در محدوده شهرک دانشگاه تهران نیز با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در سال 71 ساخته شده و امکاناتی همچون یک اتاق، پارکینگ و انباری دارد.

بیشتر بخوانید:

*خانه 90 متری در محدوده کاروان با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. این خانه ویلایی تکخوابه انباری و بالکن دارد. قیمت هر متر این واحد با عمر بنا 13 سال، 16 میلیون و 666 هزارتومان است.

*ویلای دوبلکس 100 متری با متراژ زمین 75 متری در آبشار تهران نیز با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد 80 متری در سال 80 ساخته شده و امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و دو اتاق دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

18 دیدگاه برای “با یک میلیارد و 500 کجای تهران خانه بخریم؟

  1. محمد مهربان گفته:

    با یک میلیاردوپانصدهزارتومان حومه تهران هم نمی‌توان خانه ای جهت سکونت خرید(ایرانم پاره تنم)پاره شد این تنم

    • اشراقی گفته:

      پرند چیه بیایید ورامین بخرید نیم ساعت تا تهران فاصله داره خودم ۲۰ ساله ورامین هستم اینجا حرف نداره خونه خودم گذاشتم برای فروش ۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون فول فول فول امکانات

      • سعید گفته:

        سند تک برگ داره؟ وارمین 56 کیلومتر فاصله داره(تو گوگل سرچ کنید) تا پایین شهر تهران چجوری نیم ساعته میری!

  2. ابی گفته:

    زندگی تمام شد برای کسی که خونه نداره و مستاجر اصلا کسی خونه نمی‌فروشند اینها را گذاشتن برای گرفتن نبض بازار

  3. علی گفته:

    سلام به عزیزان. با یک میلیارد و دویست میلیون تومان یه قبر خوب سه طبقه توی یه منطقه خوب بهشت زهرا میشه خرید. یه شیرونی میندازی هم خونه خریدی هم خونه اخرت داری. ممنونم.

  4. فرناز گفته:

    وای پرند مفتت گرونه وسط بیابون خشک و گرم جهنمی بی اب اسانسورها داقون با پله باید ۲۰ طبقه بالا بری گاهی ! بدون حمل نقل حسابی مترو هم ده ساله داره افتتاح میشه ! یک آبنما نساختن لااقل واسه مخیط زیست تشنه !! بی امنیت ! پردیس باز هواش بهتره اونم اباد نوک کوه روی گسل زلزله ! گمانم ورامین تنها راهه نجاته یا کرج

  5. سوفیا گفته:

    ورامین دوطبقه و نیم ۲۴۵مترمساحت کل ،۲۰۰ متر همکف ۱۵۰متر طبقه اول ۴۰متر زیرزمین مسکونی امتیازات کامل ۴۲۰۰

  6. ایرانی گفته:

    اخه با این پولها من که با حق وق ده ونیم میلیونی دراون دنیا شاید بتونم سرپناه بخرم اونم نه بخورم مسافرت نرم توروستاهامون شاید صدمتری زمین بشه خرید به هرکه چهره برافروخت دلبری داند/نه هرکه اینه سازد سکندری داند/وفای به عهد نکو باشد اربیاموزی/وگرنه هرکه تو بینی ستمگری داند حق نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز