قیمت آپارتمان لوکس در پاسداران

آپارتمان‌های لوکس تهران همواره علاقمندان و متقاضیانی دارد که براساس بررسی‌های صورت گرفته قیمت آپارتمان لوکس در پاسداران با متراژ 120 متر حدود 10 میلیارد تومان است.

بررسی قیمت آپارتمان لوکس در پاسداران و مقایسه قیمت‌ها برای متقاضیان خرید حائز اهمیت است بر همین اساس کاماپرس در ادامه 6 فایل با این مشخصات را بررسی خواهد کرد؛

*براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 120 متری نوساز در برج مجلل رونیکا پالاس پاسداران 10 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دو خوابه در طبقه هفتم واقع شده که از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی، سالن بیلیارد و غیره اشاره کرد.

*متقاضی خرید واحد دوخوابه نوساز 120 متری در پاسداران نیازمند بودجه‌ای معادل 16 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه ششم قرار دارد که از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی، استخر، سالن ورزشی، پرسنل خدماتی مقیم، حیاط مشجر و غیره اشاره کرد.

*آپارتمان دو خوابه 123 متری نوساز در برج باغ مدرن پاسداران 11 میلیارد و 70 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه پنجم واقع شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری، زمین‌های ورزشی، لابی با ارتفاع 7 متر به همراه لابی‌من، رستوران، کافی‌شاپ، درمانگاه شبانه‌روزی و غیره است.

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان لوکس در پاسداران بیش از 150 متر

*قیمت دیگر آپارتمان لوکس در پاسداران با متراژ 155متر 23 میلیارد و 500 میلیون تومان است. این واحد نوساز سه اتاق، دو پارکینگ، انباری، آسانسور، لابی، پاسیو، بالکن 6 متری و غیره دارد که متقاضی برای هر متر این خانه باید 151 میلیون و 612 هزارتومان بپردازد.

*آپارتمان 180 متری در قصرمجلل پاسداران 15 میلیارد قیمت دارد. این واحد در طبقه ششم قرار گرفته که از امکانات آن می‌توان سه اتاق، آسانسور، پارکینگ، انباری، سونا، جکوزی، کارواش، لابی و لابی‌من، سال بدنسازی، سالن بیلیارد، روف گاردن و غیره را نام برد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتمان لوکس در پاسداران با متراژ 180 به قیمت 33 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول قرار گرفته که سه اتاق، آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی، روف گاردن، مطبخ، پنجره‌های قدی در واحد و غیره از امکانات آن است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز