قیمت آپارتمان 120 متری در هشتگرد

یکی از شهرهای اطراف تهران که متقاضیان زیادی برای خرید مسکن در آن جستجو می‌کنند، هشتگرد است. براساس آگهی‌های فروش متقاضیان خرید آپارتمان 120 متری در هشتگرد نیازمند بودجه‌ای حدود یک میلیارد تا بیش از سه میلیارد هستند.

کاماپرس در ادامه قیمت 7 آپارتمان 120 متری در هشتگرد را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 120 متری در هشتگرد در محدوده خیابان طالقانی 3 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد سه خوابه تکواحدی در طبقه چهارم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. این آپارتمان در سال 99 ساخته شده و متقاضی خرید این واحد برای هر متر آن باید 26 میلیون و 250 هزارتومان پرداخت کند.

*خرید آپارتمان 120 متری دوخوابه در شهرک کوثر هشتگرد نیازمند بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 460 میلیون تومان است. این واحد یکسال ساخت در طبقه دوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

راز آسمان پایتخت

*براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 120 متری به قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد نوساز دوخوابه دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. متقاضی برای هر متر این واحد واقع در طبقه اول باید 18 میلیون و 333 هزارتومان پرداخت کند.

قیمت آپارتمان 120 متری در هشتگرد کمتر از 2 میلیارد تومان

*آپارتمان 120 متری در هشتگرد واقع در فاز 3 به قیمت یک میلیارد و 830 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد نوساز در طبقه دوم امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

بیشتر بخوانید:

*متقاضی خرید آپارتمان 120 متری در هشتگرد محدوده فاز یک نیازمند بودجه‌ای معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان است. این واحد با امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری در طبقه چهارم واقع شده است.

*آپارتمان 120 متری با عمر بنا 17 سال در فاز یک هشتگرد یک میلیارد و 250 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد سه خوابه امکاناتی همچون پارکینگ و انباری دارد و در طبقه چهارم قرار دارد.

*آپارتمانی با عمر بنا 16 سال یک میلیارد و 30 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد 120 متری در طبقه سوم قرار گرفته و متقاضی برای هر متر آن باید 8 میلیون و 583 هزارتومان بپردازد. از امکانات این واحد می‌توان سه اتاق و انباری را نام برد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 120 متری در هشتگرد

  1. سبحان گفته:

    سلام یک از جاهای ارزان که بهترین آب هوارو هم داره و کمی ناشناخته مونده جاده شهریار به ملارد جایی به نام شهرک جعفریه همه ویلایی و با قیمت مناسب‌ امکانات همه چی داره با این پول میشه ویلایی خوب خرید چرا اپارتمان اونم تو هشت‌ گرد
    شهرک جعفریه الان بهش تراکم بالا تازه دادن و همه ویلایی هستش بهترین جا برای سرمایه گذاری

  2. مهدوی گفته:

    خدا نکنه زلزله ای به بزرگی زلزله ترکیه در تهران و اطراف آن بیاید چون 98درصد ساختمان ها در شهر جدید هشتگرد و اندیشه وپردیس فرو خواهند ریخت وبا خاک یکسان خواهند شد چون مقاوم ساخته نشدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز