قیمت آپارتمان 60 متری در نازی آباد

براساس آخرین آمار منتشر شده، قیمت مسکن در مناطق جنوبی پایتخت افزایش بیشتری نسبت به دیگر محدوده‌ها داشته است. قیمت مسکن در مناطق جنوبی تهران در بازه زمانی دی تا ابتدا اسفندماه با افزایشی بین 22 تا 43 درصد همراه شده که بر اساس بررسی‌ها، قیمت مسکن در نازی آباد به متری 37 تا 53 میلیون تومان رشد پیدا کرده است.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 60 متری در نازی آباد را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 60 متری در نازی آباد با عمر بنا 22 سال، یک میلیارد و 860 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه اول واقع شده و یک اتاق دارد. متقاضی برای هر متر این واحد باید 31 میلیون تومان پرداخت کند.

*واحد 60 متری ساخته شده در سال 84 با قیمت 2 میلیارد و 250 میلیون تومان قابل خریداری است. این آپارتمان کوچک‌متراژ در طبقه سوم واقع شده و هر متر آن 37 میلیون و 500 هزارتومان قیمت دارد. این آپارتمان با سن بنا 17 سال دارای انباری است.

راز آسمان پایتخت

*دیگر آپارتمان 60 متری در نازی آباد با عمر بنا 10 سال با قیمت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد دوخوابه در طبقه دوم واقع شده و آسانسور همچنین انباری دارد.

بیشتر بخوانید:

*خریدار با بودجه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان می‌تواند واحدی 60 متری با عمر بنا 18 سال بخرد. این آپارتمان تکخوابه در طبقه سوم قرار دارد و از امکانات آن می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتمان 60 متری دیگری در هزار دستگاه نازی آباد 3 میلیارد و 450 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در سال 93 ساخته شده و امکاناتی همچون یک اتاق، آسانسور و انباری دارد. خریدار برای هر متر این آپارتمان واقع در طبقه اول باید 57 میلیون و 500 هزارتومان پرداخت کند.

*خریدار آپارتمان در نازی آباد با بودجه 4 میلیارد تومان می‌تواند واحد 60 متری نوساز خریداری کند. این واحد در طبقه دوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان یک اتاق، آسانسور و پارکینگ را نام برد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 60 متری در نازی آباد

  1. آقا مهندس گفته:

    یکی نیست که بگه بنای بیستو دو سال پیش با چقدر ساخته شده که الان باید متری ۳۱ بفروشن . باید طرح گذاشته بشه تمام خونه هایی که قبل ۹۶ ساخته شدن قیمت خود خونه نباید بیشتر از هفتاد میلیون باشه . قیمت زمین باید به روز باشه نه بنا .

  2. علی نوربخش گفته:

    این لعنت ونفرین ازسراستیصال است یاحرف دل؟
    در مسایل مملکتی بااین حرفا کاری درست نمیشه،جزتلقی بی منطقی ودرماندگی،
    به فکر راه حل باش،ازتوحرکت ازخدابرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز