قیمت آپارتمان 70 متری در گرمدره

یکی از محدوده‌های نزدیک به پایتخت که برخی متقاضیان مسکن برای خرید آپارتمان به آن مراجعه می‌کنند، گرمدره است. بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد قیمت آپارتمان 70 متری در گرمدره از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان شروع می‌شود.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 70 متری در گرمدره را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 70 متری نوساز در گرمدره 2 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه دوم واقع شده و هر متر آن 32 میلیون و 857 هزارتومان است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به دو اتاق، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

*براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 70 متری نوساز 2 میلیارد و 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه اول واقع شده و آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق دارد.

راز آسمان پایتخت

*واحد نوساز 70 متری دیگری در گرمدره نیازمند بودجه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است. این واحد تکخوابه در طبقه ششم واقع شده و آسانسور، پارکینگ همچنین انباری دارد. قیمت هر متر این واحد 35 میلیون و 714 هزارتومان است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*خریدار برای واحد 70 متری دوخوابه ساخته شده در سال 95 باید 2 میلیارد و 520 میلیون تومان بپردازد. این واحد امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد و در طبقه چهارم واقع شده است. متقاضی برای هر متر این واحد باید 36 میلیون تومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

*دیگر واحد نوساز در گرمدره با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و یک اتاق به قیمت 2 میلیارد و 520 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه هشتم واقع شده و هر متر آن 36 میلیون تومان قیمت دارد.

*متقاضی با بودجه 2 میلیارد و 600 میلیون تومان همچنین می‌تواند واحد 70 متری نوساز در گرمدره خریداری کند. این آپارتمان تکخوابه در طبقه 8 قرار گرفته و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز