قابلیت های رابط کاربری وان یو ای (One UI) 5.1 سامسونگ

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سامسونگ به تازگی از به‌روزرسانی جدید One UI 5.1 برای برخی از مدل‌های گلکسی خبر داده است.

به گزارش کاماپرس، از مدل‌های گوشی موبایل گلکسی که به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد می‌توان S22، Z Flip4، S21 و S20 را نام برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

رابط کاربری جدید سامسونگ خلاقیت، شخصی‌سازی و راحتی بیشتری در استفاده از تلفن را به همراه دارد. به گفته معاون اجرایی و مدیر ارشد بخش نرم‌افزار شرکت سامسونگ، این شرکت سعی کرده به‌روزسانی One UI 5.1 را برای گوشی‌ و تبلت‌های گلکسی فعلی در سراسر جهان ارائه دهد.

راز آسمان پایتخت

به‌روزرسانی One UI 5.1 بر روی دوربین تاثیر خواهد گذاشت و کاربران از انعطاف‌پذیری بیشتری برای ثبت عکس‌های حرفه‌ای با قابلیت Expert RAW بهره‌مند خواهند شد. ویژگی Photo Remaster که مبتنی بر هوش مصنوعی است نیز در این به‌روزرسانی ارتقا یافته و توانایی اصلاح روشنایی، تنظیم دقیق جزئیات، اصلاح رنگ‌ها همچنین حذف سایه‌ها و بازتاب‌های مطللوب را دارد.

سیستم جدید Navigation نیز بهبود یافته و با این قابلیت می‌توان آلبوم‌هایی در گالری ایجاد کرد. برای ایجاد آلبوم کافیست بر روی صورت افراد در عکس ضربه زده شود تا آلبوم‌هایی پیشنهاد و ایجاد گردد.

این به‌روزرسانی رابط کاربری نیز سبب افزایش سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی شده و کاربران می‌توانند تقریبا تمام تنظیمات را به دلخواه انجام دهند. ویجت جدید Dynamic Weather شرایط آب‌وهوا را تجزیه می‌کند و یک طرح سفارشی را منعکس خواهد کرد. برای شخصی‌سازی بیشتر نیز کاربر می‌تواند والیپرهای سفارشی، آهنگ زنگ، حساسیت لمس و فونت‌ها را به دلخواه تنظیم کند. ویجت Smart Suggestions بهبود یافته و این ویجت آهنگ‌ها و لیست پخش‌های برنامه Spotify را بر اساس فعالیت‌های کاربران توصیه خواهد کرد.

شرکت سامسونگ برای اتصال و یکپارچگی بیشتر قابلیتی معرفی کرده که کاربران از طریق Multicontorol از سیستم متصل بین گلکسی Book و گوشی‌های هوشمند بهره‌مند شوند. با این امکان مصرف‌کنندگان می‌توانند ماوس، صفحه کلید یا حسگر لمسی گلکسیBook را با تبلت یا گوشی‌های گلکسی اشتراک‌گذاری کنند، صفحات وب را میان صفحات جابه‌جا کنند یا صفحه‌ای در گوشی باز کنند و با لپ‌تاپ به مطالعه آن ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز