پیشتازی سپ در صنعت پرداخت کشور

سپ در جایگاه نخست تراکنش های مالی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عملکرد ماهانه شرکت‌ها، یکی از ابزارهای در دسترس تحلیل‌گران برای سنجش روند شرکت محسوب می‌شود. بررسی عملکرد ماهانه پرداخت الکترونیک سامان (سپ)  نشان می‌دهد که این شرکت در ادامه روند صعودی خود توانسته سهم خود را از مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی ارتقا دهد و با رشد تقریبا 11 درصدی نسبت به ماه گذشته، رتبه اول خود را در بخش تراکنش‌های اینترنتی تثبیت کند.

به گزارش کاماپرس، با گسترش تکنولوژی و افزایش سهم آن در روزمره افراد، نقش شرکت‌های پرداخت الکترونیک پررنگ‌تر شده است. این شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و در درآمد و سودآوری به رشد برسند. این روند را حتی در شرکت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بازار امریکا می‌توان به وضوح مشاهده کرد؛ به طوری که نمادهای مذکور در ۶ ماهه گذشته رشدهای عجیبی داشته و بعضا به لیدر مارکت نیز تبدیل شدند.

سپ در جایگاه نخست تراکنش های مالی-کاماپرس

سپ در جایگاه نخست تراکنش های مالی-کاماپرس

«سپ» نیز در ادامه روند مثبت خود، رشد عجیبی را در سهم از مبلغ تراکنش‌های خرید به ثبت رساند؛ رشدی ۲.۱۶ درصدی که با اختلاف معناداری بیشترین رشد مبلغ تراکنش‌ها نسبت به اسفند ماه است. واضح است که چنین جهشی می‌تواند «سپ» را در بخش سهم از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی هم پیشتاز کند.

راز آسمان پایتخت

سپ در جایگاه نخست تراکنش های مالی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

به نقل از اقتصاد آنلاین، در کنار پیشتازی در ابزارها و ارتقا سهم بازار، این شرکت توانست در زمره شرکت‌هایی قرار گیرد که بیشترین کاهش را در خطاهای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش‌ها نیز داشته‌اند و البته شاید همین اقدامات، «سپ» را پیشتاز این صنعت کرده‌است.

سپ در جایگاه نخست تراکنش های مالی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز