نحوه استفاده از آواتار متحرک به جای استیکر در واتساپ

آواتار متحرک - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدتی است که استفاده از آواتار متحرک به جای استیکر در واتساپ نسخه بتا جذابیت بسیاری برای کاربران پیدا کرده و به همین دلیل نحوه استفاده از آن اهمیت پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، آواتار همان چهره‌نما یا نگاره‌های دیجیتالی در اپلیکیشن‌هایی مانند فیسبوک، مسنجر، اینستاگرام و واتساپ است که می‌توان آن‌ را با مدل‌های مختلف چهره، مو و لباس به دلخواه سفارشی‌سازی کرد. به عبارت دیگر، آواتار می‌تواند نسخه‌ دیجیتالی خود فرد باشد که از ترکیب استایل‌های مختلف ساخته می‌شود.

در این گزارش نحوه استفاده از آواتار متحرک به جای استیکر در واتساپ بررسی شده است.

نحوه استفاده از آواتار متحرک به جای استیکر در واتساپ نسخه‌ بتا

براساس اعلام رسمی واتساپ، قرار است آواتارهای متحرک و انیمیشنی برای نسخه‌ بتا واتساپ و کاربران اندرویدی عرضه شود که باعث جذاب‌تر شدن چت و گفت­وگوها خواهد شد. نحوه استفاده از آواتار متحرک به جای استیکر در واتساپ بسیار ساده است؛ به طوریکه کافی است پس از ساخت آواتار، به بخش استیکرها رفته و روی آواتار ضربه زد و سپس آواتار متحرک مورد نظر را به عنوان استیکر انتخاب کرد. به علت جذابیت استیکرهای آواتاری متحرک به جای استیکر در واتساپ و همچنین عدم ایجاد مشکل در نسخه‌ بتا، این قابلیت به زودی در دسترس عموم نیز قرار خواهد گرفت.

آواتار متحرک-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

نحوه ساخت آواتار در واتساپ

برای استفاده از آواتار متحرک به جای استیکر در واتساپ، ابتدا باید واتساپ خود را به روز کرد؛ چراکه آپدیت نبودن آن ممکن است باعث تداخل در انجام کار شود. پس از آن باید از آیکون سه نقطه بالای سمت راست صفحه، گزینه‌Settings  را انتخاب کرد. در صفحه‌ جدید باید گزینه‌Avatar  را لمس، روی گزینه creat your Avatar  کلیک و سپس گزینه‌Get Started  را انتخاب کرد. اکنون می‌توان به صورت دستی یا با عکس، سلفی آواتار دلخواه را ایجاد کرد. برای نهایی کردن آواتار باید رنگ پوست، نوع بدن، شکل صورت، لب، بینی، مدل مو، چشم‌ها، گوش‌ها، عینک، ریش و سبیل، ابرو و لباس را انتخاب و روی گزینه‌Done   کیلک کرد تا آواتار واتساپ ساخته شود.

نحوه استفاده از آواتار متحرک به جای عکس پروفایل در واتساپ

برای این منظور ابتدا باید واتساپ را اجرا کرد و از آیکون سه نقطه بالای سمت راست به بخش تنظیمات وارد شد. در این مرحله باید روی عکس پروفایل و سپس آیکون دوربین کلیک کرد. اکنون می‌توان آواتار مورد نظر را به عنوان عکس پروفایل انتخاب کرد.

آواتار متحرک - کاماپرس

نحوه حذف آواتارهای واتساپ

برای حذف آواتارهای واتساپ باید پس از اجرای برنامه، از سه نقطه بالای سمت راست به بخش تنظیمات وارد شد و روی گزینه‌ Avatar  و سپسDelete Avatar  کلیک کرد. برای ویرایش آواتار نیز می‌توان با انتخاب گزینه‌Edit ، آواتار مد نظر را ادیت کرد.

انجام آسان نحوه استفاده از آواتار متحرک به جای استیکر در واتساپ با «رایانه کمک»

رایانه کمک، اولین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای و تلفن همراه به صورت تلفنی بوده که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با کارشناسان مجرب خود به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات کاربران است.

کاربران برای استفاده از خدمات پشتیبانی رایانه کمک می‌توانند با شماره تلفن 9099071540 تماس بگیرند؛ هزینه مکالمه با کارشناسان کمک رایانه روی قبض تلفن محاسبه و اعمال خواهد شد. همچنین می‌توان از طریق شماره تلفن 0217129 از خدمات پشتیبانی آنلاین رایانه کمک به صورت اعتباری نیز استفاده و هزینه آن را از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.rayanehkomak.com مراجعه کنند‌.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه کمک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز