راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس گیمینگ ؛ کدام مدل بهتر است؟/ قیمت روز لپ تاپ 30 بهمن 1401

لست سکند

برخی افراد و به ویژه «پی‌سی گیمر»ها همواره تلاش می‌کنند تا کسانی که قصد خرید لپ تاپ برای بازی را دارند منصرف کنند. برای یک پی‌سی گیمر یا کسی که از کامپیوتر برای بازی استفاده می‌کند تنها یک چیز اهمیت دارد و آن هم کارت گرافیک است. کارت گرافیک در اجرای نوع بازی و کیفیت آن اهمیت بسزایی دارد و به همین دلیل، نباید لپ تاپ‌هایی را خریداری کرد که کارت گرافیک جداگانه ندارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بدون شک خرید لپ تاپ ایسوس گیمینگ مزایای زیادی دارد که حتی می‌تواند یک پی‌سی گیمر را هم از بازی با کامپیوتر منصرف کند! این لپ تاپ‌ها پردازنده گرافیکی قدرتمندی داشته و کیفیت نمایشگر بسیار فوق‌العاده‌ای دارند. اما مشخصات لپ تاپ‌های ایسوس گیمینگ چیست؟ در ادامه، چند نمونه از این دستگاه‌ها معرفی خواهد شد.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix SCAR 15 G533ZM-A

قیمت: 95 میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند INTEL CORE I9 12900Hو NVIDIA GeForce RTX 3060 GPU بوده و با این حال، ضخامت بسیار کمی دارد. در واقع با وجود یک رم DDR4 16 گیگابایتی و حافظه SSD یک ترابایتی، این دستگاه 1.9 کیلوگرم وزن دارد! بنابراین، برای حمل و نقل نیز گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

این مدل از لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی WQHD با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است. به علاوه، بلندگوهای Smart Amp مجهز شده با Dolby Atmos صدای بسیار واضحی را به کاربر ارائه می‌دهد که همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا کاربر خود را در یک دنیای واقعی تصور کند!

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G15 GA503RW-B

قیمت: 74 میلیون و 490 هزار تومان

این لپ تاپ دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای AMD Ryzen 7 6800HS و NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti GPU است. این مدل نیز با وجود رم 16 گیگابایتی DDR4 و حافظه SSD یک ترابایت، تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد. وضوح صفحه نمایش این دستگاه 2560×1440 بوده و دقت رنگ بسیار بالایی دارد.

لپ تاپ ROG Zephyrus G15 GA503RW-B دارای دو پورت ، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A و یک درگاه LAN RJ45 است. به علاوه، صفحه کلید این دستگاه با نور پس‌زمینه RGB این امکان را به کاربر می‌دهد که در محیط‌های کم نور نیز به راحتی بازی یا کار کند.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix SCAR 17 G733ZX-LL114

قیمت: 212 میلیون تومان

هرچند که این لپ تاپ جزء گران‌ترین‌های لپ تاپ ایسوس گیمینگ است؛ اما عملکرد این لپ تاپ در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد و بدون شک، دل هر گیمری را با خودش خواهد برد!

این لپ تاپ دارای طراحی بسیار جذاب، باتری قوی و پردازنده بسیار قوی است. آخرین پردازنده Intel سری Core i9 همراه با پردازنده گرافیکی لپ تاپ سری GEFORCE RTX3080 Ti در این دستگاه به کار رفته است. به علاوه، کارت گرافیک GEFORCE RTX3080 Ti بسیار قدرتمند بوده و 16 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. خنک‌کننده هوشمند، 4 خروجی فن، بلندگوهای Smart Amp، فناوری Overstroke و پد لمسی از دیگر امکانات این مدل از لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس است.

علاقمندان به خرید لپ تاپ ایسوس گیمینگ یا سایر مدل‌ها و برندها می‌توانند از طریق وبسایت فروشگاه پردیس استور اقدام به خرید نمایند و از گارانتی‌های معتبر برخوردار شوند. در جدول زیر، قیمت برخی از مدل‌های لپ تاپ ایسوس، لنوو و اپل قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز