با انواع محصولات و قیمت روز فلاش تانک ایران آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت هدیه باران ایرانیان، از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات سرویس بهداشتی بوده و با نام فلاش تانک ایران مشهور شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ آغاز کرده و محصولاتی همچون فلاش تانک و ترازوی آشپزخانه هدیه را تولید می‌کند. در ادامه شرکت فلاش تانک ایران و محصولات تولیدی این برند معتبر بیشتر بررسی می‌شود؛

از ترازو تا محصولات بهداشتی

همانطور که اشاره شد، فلاش تانک و ترازوی آشپزخانه هدیه، دو محصول تولیدی و مطرح مجموعه هدیه باران ایرانیان در بازار کشور هستند؛ اما این شرکت کالاهای دیگری همچون کاسه بهداشتی وال هنگ و شامپو باکس را نیز با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تولید می‌کند.

هدف اصلی فلاش تانک ایران جلب رضایت مشتریان، تولید محصولات متنوع، باکیفیت و قیمت مناسب است. در این مجموعه از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌شود و همه محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

راز آسمان پایتخت

4دهه فعالیت در رابطه با تولید تجهیزات بهداشتی دلیل این شده که فلاش تانک ایران یک برند مطرح باشد؛ زیرا تجربه و دانش مدیران در خلاقیت و مهندسی و طراحی محصولات این برند سهم بزرگی داشته است.

تولید محصولات متنوع و درخور نیاز ایرانیان از دیگر هدف های این مجموعه است. عوامل فلاش تانک ایران در صدد هستند کالاهایی تولید کنند که خرید از بازارهای خارجی کمتر شود و تولید های ملی بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.

تیم پشتیبانی فلاش تانک ایرانیان، خریداران را در همه موارد از جمله نصب و نگهداری محصولات خود یاری می کند.

تمامی محصولات تولید شده در فلاش تانک ایران دارای استاندارد ملی ایران 7351ISIRI  و استاندارد جهانی 14_55EN هستند. خوب است بدانید فلاش تانک ایران تنها تولید کننده فلاش تانک توکار و باریک‌ترین فلاش تانک توکار در ایران است.

خرید فلاش تانک ایران از فروشگاه آنلاین

ابزارینا فروشگاه تجهیزات سرویس بهداشتی، شیر آلات، لوله و اتصالات است. ارسال سریع، ضمانت اصالت، قیمت و کیفیت کالا، خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات، امکان مرجوع یا تعویض کالا بعد از گذشت 7 روز از ثبت فاکتور و نصب تجهیزات توسط افراد مجرب به درخواست مشتری از ویژگی های خوب این پلتفرم هستند. در قسمت مشخصات فنی  وب سایت ابزارینا اطلاعات کامل و دقیقی از نوع، جنس و قیمت کالا درج شده است. علاقه مندان و خریداران می‌توانند برای سفارش کالا، بازدید از کاتالوگ محصولات و دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند.

در ادامه قیمت برخی از محصولات فلاش تانک ایران موجود در ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز