با 4 میلیون مانیتور جی پلاس بخریم یا ال جی؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای انتخاب بین مانیتور جی پلاس و ال جی بهترین روش مقایسه دو محصول از نظر امکانات و انتخاب بهترین گزینه متناسب با نیازها و البته سلیقه کاربران است. هر دو برند جی پلاس و ال جی محصولات مناسبی عرضه کرده و با هزینه 4 میلیون تومانی اکثر کاربران عمومی و عادی را راضی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش مانیتور ال جی و جی پلاس با قیمت حدودی 4 میلیون تومانی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مانیتور جی پلاس با مدل GDM-226LN

این مانیتور جی پلاس با سایز صفحه نمایش 22 اینچی طراحی شده و دارای رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 پیکسلی است. این محصول که کیفیت فول اچ دی را عرضه می‌کند، حداکثر نرخ به روز رسانی تصویر 75 هرتزی داشته و نوع پنل به کار رفته در آن IPS است.

این مانیتور جی پلاس 3 کیلوگرم وزن داشته و صفحه نمایشی مات را عرضه می‌کند. همچنین نوع کاربرد این مدل اداری، طراحی و ادیت و به طور کلی کاربرد عمومی در نظر گرفته می‌شود. این محصول با نور پس زمینه ال ای دی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مانیتور ال جی با مدل 20MK400H-B

این مانیتور با سایز صفحه نمایش 19.5 اینچی طراحی شده و دارای نور پس زمینه ال ای دی است. رزولوشن صفحه نمایش در این مدل 1366 در 768 پیکسل بوده و یک عدد درگاه HDMI دارد. این مانیتور ال جی با کاربرد اداری، عمومی و گیمینگ عرضه می‌شود.

وزن این مدل 2.2 کیلوگرم بوده و نوع صفحه نمایش آن مات است. همچنین این محصول نوع پنل TN داشته و امکان نمایش 16.7 میلیون رنگ را فراهم می‌کند.حداقل نرخ نوسازی تصویری در این مدل نیز 756 هرتز در نظر گرفته شده و نوع سیگنال ویدیویی آن دیجیتال خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیتکنولایفجی پلاسدیجی لندکالاتیک
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز