نسل جدید کمپر ون فولکس واگن + تصاویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپر ون فولکس واگن کالیفرنیا از سال 2004 وارد بازار شده و تا کنون بیش از 200 هزار دستگاه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. کمپانی فولکس واگن در سال 2024 از نسل هفتم این کمپر پرطرفدار رونمایی و آن را روانه بازار کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، کمپر ون فولکس واگن کالیفرنیا مدل 2024 بر روی پلتفرم Multivan MPV ساخت فولکس واگن سوار شده است و کمپانی سازنده امیدوار است خریداران آن وارد سبک زندگی جدیدی شوند و تجربه‌ها و فرصت‌های جدیدی پیش روی آن‌ها قرار بگیرد.

در مدل جدید کمپر ون فولکس واگن کالیفرنیا، طول به میزان 10.6 اینچ و عرض نیز 1.5 اینچ در مقایسه با مدل قبلی افزایش یافته و همین فضای اضافی امکان تعبیه درهای کشویی در هر دو طرف را به وجود آورده است. به این ترتیب، سوار و پیاده شدن در مقایسه با مدل قبلی که فقط در یک طرف دارای در کشویی بود بسیار آسان‌تر شده است.

راز آسمان پایتخت

هنگامی که این ون کمپر در یک جا پارک شده باشد می‌توان در یک طرف آن یک چادر یا آفتابگیر تعبیه کرد و دسترسی بهتری به یخچال و آشپزخانه داشت.

کمپر ون فولکس واگن کالیفرنیا در پنج تیپ Beach، Beach Tour، Beach camper، Coast و Ocean در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. تیپ پایه Beach دارای شش صندلی و چادر سقفی دستی است و فقط دو نفر می‌توانند در چادر سقفی بخوابند.

کمپر ون فولکس واگن کالیفرنیا با چند موتور مختلف به بازار عرضه می‌شود. گزینه اول یک موتور چهار سیلندر توربودیزل است که 144 اسب بخار قدرت دارد و اگر به نیروی بیشتری نیاز داشته باشید می‌توانید یک موتور بنزینی 198 اسب بخاری را انتخاب کنید. علاوه بر این، یک پیشرانه هیبریدی نیز قابل خریداری است.

قیمت کمپر ون فولکس واگن کالیفرنیا مدل 2024 تا کنون اعلام نشده است ولی با توجه به این که نسل ششم آن با قیمتی بین 61000 تا حدود 76800 در بازار به فروش می‌رسد، نباید انتظار داشت قیمت مدل جدید کمتر از این مقادیر باشد.

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز