صنعت فولاد با رکورد شکنی به استقبال اردیبهشت ماه رفت

در حالی که روز ۳۱ فروردین ماه 1400 به دقایق پایانی نزدیک می شد فولاد مبارکه  با تولید ۷۰۰ هزار و ۲۱۵ تن فولاد خام، رکوردی جدید در صنعت فولاد ایران به ثبت رساند.

به گزارش کاماپرس، برای اولین بار در صنعت فولاد ایران رکورد ماهانه تولید یک شرکت در کشور به رقم 700 هزار و 215 تن رسید و این بار نیز فولاد مبارکه اصفهان غول فولادسازی ایران و خاورمیانه موفق به ثبت این رکورد شد.

هدف گذاری صنعت فولاد برای تولید 7/2 میلیون تنی

غلامرضا سلیمی، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری فولاد مبارکه در این باره بیان کرد: در سال 1400 برنامه تولید 7 میلیون و 50 هزار تن را در دستور کار قرار داده ایم اما به این مقدار اکتفا نمی کنیم چرا که هدف اصلی ما تولید 7.2 میلیون تن است.

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول در فولاد مبارکه همچنین ثبت رکورد در واحد گاززدایی، رکورد تعداد ذوب، بهبود کیفیت و کاهش ضایعات را از دیگر دستاوردهای این شرکت برشمرد و اظهار کرد: این رکوردها در حالی ثبت شد که بزرگ ترین فولادساز کشور با چالش‌هایی همچون تحریم‌، بیماری کرونا و محدودیت‌های انرژی و مواد اولیه مواجه بود اما با استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، مدیریتِ توقفات و تغییرات اساسی خطوط تولید، توانستیم این رکوردهای ارزشمند را در سال گذشته برای فولاد مبارکه به ثبت برسانیم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : فولاد مباركه اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز