شهرهای مناسب برای سفر به فرانسه

سفر به فرانسه

برج ایفل، کوه‌های آلپ، موزه لوور، خیابان شانزلیزه، کاخ رویای فرانسه و دریاچه بورژه از جمله مناطق دیدنی و مشهور یکی از توریستی‌ترین و زیباترین شهرهای فرانسه است.

کاماپرس در این گزارش معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه، شهرهای مناسب آن برای سفر و نحوه اخذ ویزای توریستی فرانسه ‌پرداخته است.

جاذبه‌های گردشگری فرانسه

برج ایفل: ایفل یکی از مشهورترین برج‌های دنیا با ۳۲۴ متر ارتفاع است که در سال 1889 در کنار رود سن برای نمایشگاه جهانی ساخته شد و سالانه حدود هفت میلیون گردشگر از این برج دیدن می‌کنند. هر ساله از حدود 50 رنگ جهت تمدید رنگ‌آمیزی و محافظت از آن استفاده می‌شود.

موزه لوور: این موزه، بهترین مکان برای آشنایی با حدود ۳۵ هزار اثر تاریخی، هنری و فرهنگی شامل عتیقه‌های مصری، جواهرات قیمتی، نقاشی‌ها و مجسمه‌های با ارزش از سرار دنیاست. این موزه، قسمتی از کاخ لوور بوده که در ایام قدیم برای مقاومت در جنگ‌ها از آن استفاده می‌شد.

کلیسای نتردام: در این کلیسا از هنرهایی مانند پنجره‌های بزرگ رنگارنگ، طبیعت‌گرایی، مجسمه‌سازی و طاق‌های چند ضلعی استفاده شده است و هر سال حدود ۱۳ میلیون نفر بدون بلیط از آن دیدن می­کنند.

راز آسمان پایتخت

خیابان شانزلیزه: این خیابان دارای بناهای تاریخی گسترده‌ای است. در این خیابان اماکن دیدنی مانند کاخ de la Concorde، هتل Rond-Point، پارک Jardin des، کاخ Petit، کاخ Grand و همچنین باغ‌ها و بناهای تاریخی دیگر قرار گرفته است. کاخ Élysée محل اقامت رسمی رئیس جمهور فرانسه نیز در این خیابان واقع شده است.

سفر به فرانسه - کاماپرس

بهترین شهرها برای سفر به فرانسه

پاریس: پاریس به عنوان پایتخت فرانسه، یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین شهرهای اروپا است. این شهر سابقه‌ای طولانی در عرصه‌های فرهنگ، هنر، مد، غذا و طراحی دارد و به همین دلیل به پایتخت مد نیز مشهور است. پاریس دارای مکان‌های پربازدید توریستی زیادی است که هر ساله حدود 45 میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند.

لیون: این شهر در نزدیکی مرز سوئیس و در ۳۰۰ مایلی جنوب پاریس قرار دارد. لیون سومین شهر بزرگ فرانسه بوده که جمعیت ۵۰۰ هزار نفری دارد. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به موزه‌های هنرهای زیبا مانند لوور، موزه باستان‌‌شناسی، کلیسای جامع سنت جان باتیست، پارک دو لا تت دو، کلیسای نوتردام دی فوویه و منطقه پرسکیل اشاره کرد.

مارسی: این شهر دومین شهر بزرگ فرانسه و مرکز اصلی شهرهای تاریخی پرونس، رون و آلپ است. مارسی مرکز مهم تجاری اروپا و بنادر اصلی تجاری فرانسه بوده که به دریای مدیترانه متصل است. این شهر دارای محله‌های قدیمی با خانه‌های رنگارنگ، گالری‌های هنری محلی، رستوران‌های کوچک و خانه‌های قدیمی زیبا است. اولین و تنها موزه ملی فرانسه با دیوراهایی از الگوی فلزی در یک مکعب شیشه‌ای در سال 2013 در مارسی افتتاح شد.

نیس: این شهر در سواحل جنوب شرقی فرانسه یعنی دریای مدیترانه، در کوه پایه‌های آلپ قرار گرفته است. این شهر در زمستان به دلیل نزدیکی به دریا، هوای معتدل‌تری برای سفر دارد. قلعه هیل و موزه ملی مارک شاگال از جاذبه‌های گردشگری نیس است.

سفر به فرانسه - کاماپرس

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی فرانسه

برخلاف بیشتر کشورها، برای دریافت ویزای توریستی فرانسه نیازی به مصاحبه حضوری نیست و تنها کافی است که برای تحویل مدارک و انگشت نگاری، به سایت VFS Global مراجعه کرد. جواب نهایی نیز تا 21 روز کاری بعد از تاریخ درخواست اعلام می­شود. بهتر است بین یک تا سه ماه قبل از سفر، برای اخذ ویزای توریستی فرانسه اقدام کرد. برای دریافت ویزای توریستی فرانسه به اصل پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به فرانسه، اصل پاسپورت‌های قدیمی و کپی از ویزای  شینگن، اصل شناسنامه، بیمه مسافرتی شینگن و عکس جدید ۳×۴ نیاز است.

سفر به فرانسه با «قصران گشت»

آژانس مسافرتی قصران گشت در طول سال‌های فعالیت خود با برگزاری و اجرای مستقیم تورهای لوکس به مقاصد مختلف گردشگری و با ارائه عالی‌ترین خدمات توانسته رضایت مشتریان و دیگر سازمان‌های همکار را جلب کند. این مجموعه علاوه بر ارائه تورهای مسافرتی، خدماتی از جمله اخذ ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا را نیز انجام می‌دهد.

گردشگران برای رزرو تور و سفر به فرانسه می‌توانند به وبسایت https://www.ghasrangasht.com یا به نشانی تهران، شهرک غرب، بلوار پاکنژاد، بالاتر از بلوار دریا، نبش بهاران 2، ساختمان کسری مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188697080 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز