شرایط اقساطی عمل بینی در تهران

عمل بینی-کاماپرس
لست سکند

موقعیت بینی در مرکز صورت باعث شده که تاثیر زیادی در زیبایی و هارمونی صورت داشته باشد. در حال حاضر جراحی بینی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در کشور محسوب می‌شود و افرادی که تمایل به تغییر چهره و از بین بردن نقص بینی خود دارند، اقدام به عمل می‌کنند.

به گزارش کاماپرس با وجود این که تعداد زیادی از جراحان بینی ماهر در تهران وجود دارد، ولی هزینه عمل بینی در تهران بسیار گران است و بسیاری از متقاضیان قادر به پرداخت آن نیستند. با این وجود در چنین شرایطی امکان پرداخت اقساطی هزینه عمل جراحی وجود دارد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی نکاتی در رابطه با جراحی زیبایی بینی و شرایط پرداخت اقساطی هزینه جراحی در تهران پرداخته است.

معیارهای زیبایی بینی کدامند؟

تقارن و تناسب جزو ویژگی‌های اصلی یک بینی زیبا است. بینی ایده‌آل باید طبیعی جلوه کند و با قسمت‌های اطراف تناسب داشته باشد. در حالت ایده‌آل، زاویه بین لب بالا و نوک بینی 90 تا 95 درجه است. یکی از مهم‌ترین نکات، تناسب اندازه بینی نسبت به سایر اجزای صورت است؛ به طوری­که بینی خیلی کوچک به تنهایی زیبایی نخواهد داشت. داشتن قوز در استخوان ناحیه بینی، یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که افراد برای رفع آن برای عمل جراحی اقدام می‌کنند. همچنین هم‌اندازه نبودن سوراخ‌های بینی برای بعضی افراد آزاردهنده‌ است. افتادگی نوک بینی نیز از سایر مواردی است که باعث کاهش زیبایی بینی می‌شود.

عمل بینی در تهران-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

جراحی بینی طبیعی و فانتزی چه تفاوتی دارد؟

در جراحی فانتزی بینی، علاوه بر کوچک شدن اندازه، نوک بینی نیز سربالا می‌شود و به همین دلیل جراحی‌های فانتزی دارای ظرافت و حساسیت بیشتری هستند که اندازه بینی بیش از حد کوچک نشود و تناسب آن با سایر اجزای صورت حفظ شود. همچنین باید در نظر داشت که روی هر بینی نمی‌توان به راحتی جراحی فانتزی انجام داد. افرادی که دارای بینی گوشتی و با پوست ضخیم هستند، معمولا گزینه مناسبی برای این جراحی نیستند و حتما باید از قبل با پزشک مشورت کنند. همچنین در عمل بینی فانتزی برای آقایان، برای حفظ ظاهر مردانه، پشت بینی قوس‌دار نمی‌شود.

در عمل بینی طبیعی، اندازه طبیعی بینی حفظ، تیغه بینی کمتر تراشیده و فقط ایرادات و نواقص آن اصلاح می‌شود.

فاصله بین لب بالا و نوک بینی، یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های عمل طبیعی و فانتزی بینی بوده که در جراحی طبیعی، این زاویه بین 90 تا 95 درجه است، ولی در جراحی فانتزی بینی زاویه بین لب بالا و نوک بینی به 105 درجه هم می‌رسد.

چه مراقبت‌­هایی بعد از جراحی بینی نیاز است؟

برای افزایش سرعت بهبود بعد از جراحی بینی لازم است که افراد توصیه‌هایی را رعایت کنند. در روزهای اول بعد از جراحی ممکن است احساس ناراحتی و مشکل در تنفس وجود داشته باشد، ولی با رعایت نکاتی حال عمومی بیمار بهتر می‌شود. بعد از روز دوم جراحی، کبودی و ورم صورت افزایش می‌یابد، ولی بعد از آن به مرور بهتر می‌شود. برای تنفس بهتر در حین خواب لازم است که افراد از دو بالش استفاده کنند و سر خود را بالا نگه دارند. استفاده از کمپرس یخ طی چهار تا شش مرتبه در روز باعث کاهش تورم و کبودی می‌شود. افراد باید از خوردن غذاهای سفت که نیاز به جویدن زیاد دارد، پرهیز کنند. همچنین نباید غذاهای خیلی گرم یا خیلی سرد مصرف کنند.

شستن صورت و استحمام تا یک هفته بعد از عمل بینی ممنوع است. در صورت نیاز به حمام، افراد می‌توانند از گردن به پایین خود را بشویند. همچنین برای کوتاه شدن مدت ریکاوری بعد از عمل، لازم است که افراد سیگاری برای مدتی از مصرف آن اجتناب کنند. باید در نظر داشت که نیکوتین موجود در سیگار وارد خون می‌شود و جریان بهبود را به تاخیر می‌اندازد.

جراحی بینی-کاماپرس

بهترین جراح بینی در تهران و پرداخت هزینه اقساطی با زیباکس

در حال حاضر به دلیل افزایش هزینه‌های جراحی بینی، بسیاری از افراد از عمل منصرف می‌شود. مجموعه “زیباکس” به متقاضیان جراحی بینی مشاوره رایگان می‌دهد و بهترین جراح بینی در تهران زیباکس بر اساس ظاهر افراد، مدل­های متناسب بینی را به آنان پیشنهاد می‌دهد. همچنین امکان پرداخت هزینه جراحی با یک سفته یا چک را برای متقاضیان در صورت نیاز فراهم می‌کند.

زیباکس فعالیت خود را از سال 1397 در زمینه عمل جراحی بینی آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از 20 پرسنل در این مجموعه مشغول به کار هستند. امکان گرفتن نوبت ویزیت فوری برای افرادی که نیاز به جراحی سریع دارند، از سایر خدمات زیباکس است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://zibax.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : زیباکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز