شتاب صفر تا صد استون مارتین DB12 چقدر است؟

لست سکند

شاید یکی از چیزهایی که بتواند به یک روز کسالت آور زمستانی شور و هیجان ببخشد سواری با یکی از مدل های استون مارتین DB باشد. مدل DB12 این خودرو زیبا سواری بسیار هیجان انگیزی دارد و از توانایی‌های زیادی بهره می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استون مارتین DB12 با شتاب صفر تا صد 3.6 ثانیه‌ای‌اش می‌تواند ضربان قلب شما را بالا ببرد. موتور قدرتمند آن بی‌وقفه نیرویی خارق‌العاده تولید می‌کند و صدای اگزوز نیز نشان دهنده قدرت و شتاب بی‌نظیر آن است.

گیربکس هشت سرعته ZF تعویض دنده‌هایی نرم و به موقع دارد و فرمان‌پذیری عالی باعث می‌شود هنگام عبور از پیچ‌ها اعتماد به نفس خوبی داشته باشید. عملکرد ترمز بسیار عالی است و در سرعت‌های بالا به خوبی جواب می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

استون مارتین DB12 به یک موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری دو توربوشارژری مجهز شده است که 671 اسب بخار نیرو و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس از نوع هشت سرعته اتوماتیک است و نیروی موتور را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. شتاب صفر تا صد 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت 325 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

استون مارتین DB12 در هر 100 کیلومتر حدود 11/80 لیتر بنزین مصرف می‌کند و میزان تولید گاز آلاینده CO2 نیز 276 گرم در هر کیلومتر اعلام شده است.

چنانچه بتوانید مبلغ 185 هزار پوند را بابت خرید استون مارتین DB12 پرداخت کنید بدون شک یکی از زیباترین خودروهای جهان را در اختیار خواهید داشت.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : استون مارتین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز