قدرت نمایی یک خودروساز چینی در قلب اروپا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی بی وای دی به تازگی این خبر را تأیید کرده که قصد دارد در قلب اروپا و در کشور مجارستان یک کارخانه تأسیس کند. این غول باتری ساز و خودروساز چینی قصد دارد در زمانی مناسب یک کارخانه تولید خودروهای برقی در اروپا راه اندازی کند تا گام دومش در تسخیر این منطقه را برداشته باشد. کمپانی بی ای دی پیشتر روابط صنعتی خوبی با مجارستان داشته و سال‌هاست که در در زمینه تولید اتوبوس با این کشور همکاری می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قرار است به زودی بی وای دی با تاسیس کارخانه در مجارستان، مرکز تولید خود در آن منطقه را ایجاد کند. این کارخانه در چند فاز ساخته خواهد شد و برای جذب مشتریان قاره سبز، زنجیره فروشی بسیار قوی خواهد داشت. انتظار می‌رود در کنار کارخانه تولید خودرو برقی، تجهیزات مونتاژ باتری نیز راه اندازی شود تا از این طریق قیمت تمام شده محصولات کاهش یافته و رقابتی‌تر باشد. علاوه بر این، اتحادیه اروپا قوانینی وضع کرده که طبق آن خودروسازانی که باتری را در خارج از منطقه تولید کنند، جریمه خواهند شد.

در سال 2023 خودروهای بی وای دی اتو 3، دلفین و سیل به مشتریان بریتانیایی معرفی شده‌اند و گویا قرار است سه محصول جدید دیگر نیز در سل 2024 معرفی شوند.

راز آسمان پایتخت

برنامه تولید خودرو برقی در مجارستان باعث می‌شود بی وای دی پس از کمپانی‌های سوزوکی، استلانتیس، آئودی و مرسدس بنز پنجمین خودروساز بزرگی باشد که در این کشور فعالیت کرده و آن را مرکز فعالیت‌های اروپایی خود قرار می‌دهد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی وای دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز